Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 6 September 2013

EBS terbaik..satu tarikan

Alhamdulillah, puji-pujian untuk Allah S.W.T

Terima kasih ya Allah memberikan daku peluang untuk berniaga..

Sangat teruja untuk menceritakan tentang EBS iaitu (Emorra Be Slymm) kerana walau saya pertama kali minum, baru satu hari, rasa sangat sedap perisa coklat dan oren nya, sebati. Lebih teruja bila ada pelanggan yang telah beli EBS dari saya, Alhamdulillah.

Melalui sms sahaja, dah dapat deal satu bisnes, bukan satu barang, tapi bonus dua barang. Ini lah kuasa blog rupanya. Pelanggan datang dari orang luar yang langsung kita tidak kenal dan tahu asal-usul, bukan dari kalangan kawan dan saudara.

Di bawah ini pula adalah senarai blog saya berada pada carta kedua di enjin carian google.



Yang di bawah ini adalah gambar yang saya kongsikan di laman facebook saya yang menunjukkan popular post di blog yang ramai orang view dan baca.



Bagi anda yang ingin berblog...ingin hasilkan fanpages untuk barang jualan atau berkongsi ilmu apa saja, boleh hubungi saya atau terus hubungi guru saya.

Atau nak dapatkan EBS, sekarang ada promosi, beli 1 unit dapat percuma 1 unit shaker dan 1 unit detox patch...cepat-cepat dapatkannya. 


Hubungi 

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.



Semoga apa yang bermanfaat dapat kita kongsikan bersama. Ceriakan diri anda, baru dapat ceriakan keseluruhan yang lain.

Sekian.

No comments:

Post a Comment