Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 18 July 2013

Kurma Badam Pilihan Pelanggan

Assalamualaikum w.b.t,


Nak berkongsi kegembiraan apabila ada pelanggan yang membeli kurma badam dari saya dan berjanji akan membeli lagi apabila sudah habis stok. Dah la pertama kali dah beli 3 kotak sebab saya jual dengan harga promosi yang mana lebih murah jika membeli secara borong. Nanti nak beli lagi 3 kotak sebab bukan sahaja diri sendiri yang suka makan kurma ini tetapi ahli keluarga yang lain pun amat menggemarinya.

Kelebihan Kurma Badam ini adalah anda tidak perlu bersusah payah untuk membuang biji, sebab biji kurma yang asal telah dibuang dan diganti dengan kurma yang rangup apabila dikunyah dan ditelan.



Sebelum saya mula berniaga kurma badam ini, saya terlebih dahulu menjadi pelanggan tetap, boleh dikatakan setiap kali membuat pesanan di atas talian saya terus beli 5 kotak, bila stok dah habis, saya akan pesan dan beli lagi. Memang kebiasaan saya dan menjadi makanan harian saya akan kurma badam ini. Kadang kerana kotak nya yang cantik dan kecil molek, saya akan hadiahkan pada saudara dan ahli keluarga. Meraka juga nyata menyukainya.



Ini antara perkongsian dari pelanggan yang membuatkan saya rasa sangat gembira.





Anda juga berminat untuk mencuba dan merasainya sendiri?
Atau nak hadiahkan pada seseorang?

Boleh hubungi saya

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti

Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

No comments:

Post a Comment