Cari di sini

iklan

Monday, 10 June 2013

Bidadari..........Produk DCL

Assalamulaikum w.b.t dan salam ceria

 Perkongsian kali ini adalah berkisar tentang Bidadari, satu produk keluaran syarikat DCL, De Classic Life, syarikat bumiputera.


BIDADARI

Bila bercerita soal BIDADARI...
Mesti minda kita terus membayangkan seorang wanita yang cantik sangat...tapi hari ini saya bukan nak cerita mengenai wanita cantik...
BIDADARI yang ingin saya ceritakan hari ini adalah PRODUK paling hangat keluaran syarikat DCL ini...

Tanyalah mengenai BIDADARI..rata-rata wanita mengenalinya...tapi pernahkah kita tahu dari mana asalnya...kita tidak pernah ambil tahu dari mana wujudnya BIDADARI itu sendiri...malahan kita tidak tahu bahawa BIDADARI ini adalah keluaran syarikat 100% bumiputera..yang kita tahu kelebihan yang terdapat dalam sebotol BIDADARI itu...

Tahukah anda BIDADARI sudah berada selama 20 tahun dalam pasaran...20 tahun bukanlah satu tempoh yg singkat...Mana mungkin anda akan temui produk lain dari keluaran syarikat bumiputera lain yang masih bertahan hingga ke hari ini..Sudahlah bertahan...mempunyai jualan ulangan paling tinggi...Jadi ini salah satu sebab saya memilih BISNES bersama DCL...

Kelebihan BIDADARI...anda amalkan sehingga bertahun-tahun lamanya..Produk ini memang tiada kesan sampingan..
Ia dihasilkan dari MANJAKANI, KURMA, SERAI, KACIP PATIMAH, SIREH, JARUM EMAS, AKAR SERAPAT, SARI BUNGA dan lain2 herba terpilih.
Mekanisme BIDADARI, BINA DARI DALAM DIRI wanita untuk faedah wanita (isteri) dan suami.BIDADARI kaya dengan PROTEIN,SERAT,KARBOHIDRAT dan vitamin A, B, C dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem RAHIM, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri).




BIDADARI adalah minuman berfungsi mewah untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan hidup alam rumah tangga. Dikomposisikan dengan bahan-bahan semulajadi mewah yang telah lama dibuktikan keberkesanannya dalam kaedah rawatan di alam Melayu.
v madu asli
v sireh
v akar serapat
v kacip fatimah
v kurma
v manjakani
v serai
v jarum mas
v asam jawa
v herba-herba terpilih

Mekanisme Bidadari

BINA DARI DALAM DIRI wanita untuk faedah wanita (isteri) dan suami. Bidadari yang kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina system rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri)
Keistimewaan Bidadari :-
* Membantu masalah keputihan yang sering dihadapi oleh wanita remaja dan dewasa.
* Membantu mengatasi masalah senggugut.
* Membina rahim.
* Mengecutkan rahim (bagi wanita lepas bersalin)
* Menyegarkan otot faraj.
* Menyempitkan faraj.
* Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin.
* Menambah kolegen dalam badan.
* Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
* Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
* Melegakan panas badan.
* Menyegar, menegang dan mengindahkan payudara.
* Membekalkan tenaga segera.
* Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan.
* Sangat baik untuk wanita lepas bersalin samada secara normal atau pembedahan.
Oleh itu Oleh itu, ia sangat baik dan seolah-olah ia dirumus khas untuk wanita lepas bersalin...

Madu
Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh.
Sireh
Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan system peranakan.
Akar Serapat
Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan.
Kacip Fatimah
Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim serta membantu mengetatkan faraj. Kurma Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.
Manjakani
Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj.
Serai
Kandungan `Citral? di dalamnya berkesan membantu proses pencernaan, melegakan kekejangan, ketegangan otot, sengal-sengal dan sakit kepala. Pati minyak di dalam serai membantu meredakan senak dalam perut disebabkan angin dan membantu mengurangkan bau badan (khususnya tapak kaki). Serai juga membantu menurunkan suhu badan. Ia juga bersifat antiseptik. Kandungan tonik di dalamnya akan merangsang sistem badan. Ianya bertindak sebagai pelali terhadap sistem saraf pusat.
Jarum Emas
Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.
Asam Jawa
Kandungan `Flavonoid? di dalamnya bersifat anti radang dan membantu pengeluaran peluh. Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.



Cara pengambilan Bidadari yang betul amat penting untuk dapatkan kesan terbaik. Tips pengambilan akan diberikan kepada mereka yang membeli dari saya dan juga ahli dcl yang berdaftar dengan saya.


Amaran : Bidadari tidak boleh diambil oleh :-

1) Lelaki

2) Wanita mengandung

3) Semasa datang haid 

Testimoni pengguna Bidadari...


Testimoni 1
Saya masih belum berkahwin.Terfikir utk mencuba produk Bidadari kerana terpegun dgn pengalaman kawan-kawan. Alhamdulillah, produk ini berjaya menyelesaikan masalah keputihan yg merunsingkan saya selama ini.Terimakasih BIDADARI..


Testimoni 2
Alhamdullilah kerana Bidadari telah menyemarakkan semula perasaan saya yg semakin hambar utk melayan suami.Suami saya begitu terkejut dgn perubahan dan benar2 gembira.Payudara saya juga semakin montok .Tak sia2 saya mencuba Bidadari.Semoga rumahtangga saya semakin bahagia.


Testimoni 3
Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan pasangan semakin intim.Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti.Itu adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari.Terimakasih kepada mereka yg mengenalkan Bidadari kpd saya.


Testimoni 4
Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak.Sebelum ini saya cukup sedih bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit semakin longgar.Kini , dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban" telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga kerana hanya sebotol Bidadari telah membolehkan saya melaksanakan tanggung jawab dengan lebih sempurna.


Testimoni 5
? dari seorang suami Saya sudah berkahwin dan ada 2 orang anak..Masalah yg saya hadapi ialah isteri saya semakin dingin.Ada aje alasan nya ....kekadang saya bengang juga dgn keadaan begitu..Maklumlah ...kami masing2 masih muda. Kami kawin atas dasar cinta sama cinta......bukan pilihan orang tua.Satu hari isteri saya datang mintak maaf.......dia kata...bukan dia buat2 begitu tapi dah tak rasa nak bersama...Pelik jugak saya memikirkan nya.Saya suruh dia ikhtiar tapi dia kata.....dia malu.Saya janji dgn dia.......saya cuba cari dan jika saya harap sangat dia mesti ikut apa saja saranan saya.Satu hari saya terjumpa satu website.....agak menarik...itu pasal saya terus order..Kini isteri saya sudah makan 2 botol...Betul kan...? Saya dapat rasakan perubahan ..Mungkin tuah saya juga .Saya pesan dengan isteri supaya terus mengamalkan Bidadari...


Testimoni 6.
Saya telah mengambil Bidadari sebanyak 3 botol. Kesannya ? Keputihan ? sudah hilang sepenuhnya. Haid Tidak Teratur ? sekarang haid datang tepat pada waktunya. Migrain - Beransur2 pulih. Cuma kena tahan sakit sedikit sewaktu proses baik pulih.Gastric ? Telah pulih sepenuhnya. Cuma ketika proses baikpulih, asyik sendawa. Bahagian Rahim - Denyutan diperut dapat dirasakan ~ mungkin Bidadari sedang membaikpulih sistem rahim. Bila bersama suami, tidak lagi kecewa sebab kebanjiran sudah kering. Daya Kemutan ? Semakin baik. Sekarang ni tiada masalah untuk bersama dengan suami 3 kali seminggu. Sebelum ini kalau suami ajak bersama seminggu sekali pun saya cuba mengelak. Bangun Pagi - dulu selalu susah bangun pagi tapi sejak amalkan Bidadari, paling lewat 6.15am dah tersedar. Tak lah lagi terlewar tuk solat subuh.Pada yg baru membaca tu, cuba lah....lupakan yg lain. Terima kasih pada kawan-kawan yang memperkenalkan Bidadari, yg mana melalui bacaan atas testimoni kawan-kawan semua telah mendatangkan usaha saya utk suami yg dikasihi. Bidadari ~ membuatkan diriku lebih berharga.


Testimoni 7.
saya pun nak buat pengakuan tentang kelebihan Bidadari. Permulaan minum ~ bahagian payudara memang sakit yang amat sangat, bangun pagi pun PD masih sakit,tapi selepas 2-3 hari memang nampak perubahannya, nampak semakin padat. Bahagian Rahim - rasa berdenyut. Perubahan yang lain pula badan memang rasa letih sangat, mungkin kesan sampingan untuk membaik pulih sistem dalam badan. Lepas hampir sebulan saya mengambilnya, alhamdulillah badan tak letih lagi. Dan semasa bersama dengan suami, bukan main senyum lagi dia. Alhamdulillah, Bidadari menceriakan kembali rumah tangga saya.


Soal Jawab mengenai Bidadari

Soalan : Selepas mengambil bidadari seperti yang dicadangkan selama sebulan, apakah sukatan yang dicadangkan untuk mengambil Bidadari secara berterusan?

Jawapan ?

Soalan : Ibu yg sedang menyusukan anak boleh ke minum bidadari ni? takut susu keringla....

Jawapan : Bidadari ni boleh diambil seawal lepas bersalin.. takde masalah kalau nak ambik kalau menyusukan baby.. BIdadari ni tak panas, tak menjejaskan pengeluaran susu badan...


Soalan : Bidadari ni ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?

Jawapan : Pemakanan Kesihatan atau Minuman yg tidak dikelaskan dalam kategori ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.


Soalan : Anak dara boleh ke minum Bidadari?

Jawapan : Boleh... terutamanya pada mereka yang ada masalah seperti keputihan dan period tak teratur.


Soalan : Kenapa Bidadari tak berkesan kepada sesetengah orang?

Jawapan : Sebab yang paling utama Bidadari tak berkesan adalah kerana ni tak pernah membuat proses Detox. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap khasiat yang terkandung dalam Bidadari pada tahap optimum.

Cara Pengambilan:
Minum 2 sudu sebelah pagi
2 sudu sebelah malam.
Gunakan sudu PLASTIK SAHAJA – Kerana Bidadari adalah berdasarkan produk homeopat
i.


Jika anda berminat, sila lah hubungi saya,

 
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.