Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 28 August 2013

Promosi Pati Delima Gulsan sempena Minggu Kemerdekaan........

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, sekarang saya tengah jalan kan promosi untuk Pati Delima Gulsan.
Dengan mengambil kesempatan di minggu kemerdekaan ini, marilah bersama membeli 3 botol pati delima dan dapatkan secara percuma madu al-shifa...
 Promosi berlangsung bermula hari ini 28 Ogos hingga 4 september 2013.



Ramai yang tahu akan khasiat delima dan madu..Malah sebagai muslim, dalam kitab Al-Quran kita pun ada menyebut tentang kebaikan delima, maka apa lah salahnya kita ni membeli 3 botol dan jadikan minuman harian kita.

Kesan yang sangat baik yang saya sendiri suka dan telah dapat adalah jarang dikunjungi penyakit batuk. Alhamdulillah, kesannya amat baik. Untuk pengetahuan semua, saya ini salah seorang yang mudah dan berpengalaman dengan penyakit tonsil iaitu sakit tekak, bengkak pada bahagian dalam tekak.

Bagi anda yang telah mencuba dan ingin tambah stok di rumah atau bagi mereka yang baru nak mencuba, boleh hubungi saya. Dapatkan harga yang sangat istimewa dengan like fanpages saya atau hubungi saya melalui mana-mana cara seperti di bawah.


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

No comments:

Post a Comment