Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 3 September 2013

Bedak Arab Terbaik

Alhamdulillah...

Rezeki bulan puasa yang lepas di mana saya diperkenalkan dengan Bedak Arab Kokuryu oleh rakan setempat kerja...sebenarnya pada asal, saya hanya ingin mencuba bedak tanaka yang pada masa ini sedang hangat dipromosikan di laman-laman sosial dan carian google. 



Macam cendawan yang tumbuh selepas hujan pula.

Tetapi dalam masa yang sama dia bercerita tentang Bedak Arab dan selepas banyak info yang saya perolehi dari carian saya. Maka automatik menjadikan saya teringin nak mencuba. Selepas mencuba saya rasa sangat berkesan dan ingin bercerita mengenai bedak arab ini pada siapa saja, maka terjadilah perniagaan Bedak Arab.



Terus kepada Kebaikan dan Kelebihan Bedak Arab.....


Halal dan Boleh di bawa solat,
3 in 1(powder foundation & moisturizer)
Tahan 8jam,
Sangat berkesan bila berpeluh lagi cantik,shining,dan glowing,
Bedak ni wangi & ikut darah,
Boleh cover kulit berminyak,
Melindungi jeragat & jerawat,
Dapat mengecutkan jerawat,
Muka semakin gebu dan lembut...
yang best lagi, tak lekat kesan pada tudung..@kain telekung

Berminat???

Boleh hubungi saya 
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

No comments:

Post a Comment