Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday, 6 August 2020

Promosi Set Penjagaan Diri

Assalamualaikum w.b.t,

Serius lama giler dah tak gi ngepos barang
Sebenarnya boleh jer order online dan HQ poskan 
Tapi sebab awal awal pelanggan ni nak roll on jer
Pastu tengok iklan ubat gigi, dia nak Cuba 'colgate' katanya
Pastu Kita offer berus gigi sekali
Biar cukup 1 set

Ubat gigi dan berus gigi Glister ya 
Tapi biasa orang bahasakan ubat Gigi tu sebagai Colgate
Ok, itu normal
Biasa jer tu, masyarakat kita

Ini sebenar benarnya pelanggan lama kita dari syarikat lama
Tak sangka dia masih folo kita, lihat iklan iklan kita
Best tau Ada follower berisi begini
Kita tak susah jemput, tapi dia sendiri datang
Umpama Kita letak gula, semut terus datang berkerumun
Gittew




Yesss boleh la cikroki sambar pensteril savorlife dengan redeem saja
Best kan pakai produk kedai sendiri, set penjagaan diri, pastu dapat redeem pulak produk Mahal dengan harga murah
Banyak syok ooo



www.wanrokiah.blogspot.com


Sunday, 14 June 2020

Elak Jerawat Di Muka dengan Multitasking Mask

Assalamualaikum w.b.t,

Hai gaisss cuti cuti Hari Ahad apa bikin?
Tu dia, jarang saya menulis pakai ayat budak budak zaman now, budak budak WeChat.

Saya nak kongsi aktiviti hari ini
Memang dah jadi rutin harian sebenarnya tapi bila hari cuti, Kita ada lebih masa untuk berkongsi dengan anda semua.

Saya pakai mask 7 minit yang berfungsi pelbagai.
Saya ada kongsikan di laman muka buku saya, laman Instagram dan juga pada status wasap.

Selesa mengenakan mask kedai sendiri


Jom 7 minit saja
Bermulti masking

Kita pakai green mask(hydration) dari teh hijau untuk bagi kelembapan pada wajah
Kita sapu juga yellow mask(purifying) dari tanah liat untuk tangkap sebum minyak berlebihan di kulit muka, Yang mana menjadi punca jerawat

Sebab ia mask personalized dan dibuat khas untuk fungsi Yang berbeza di bahagian kulit muka
#artistry  #nutrilite #healthyFace

Untuk tau lebih lanjut setiap fungsi mask ini, saya Akan berkongsi di lain entri. Sebenarnya ada 5 jenis mask untuk setiap masalah muka yang berlainan.

Ok, stay tune.

Sekian dulu gaiss. πŸ₯°πŸ˜˜πŸ’ͺ

Thursday, 9 April 2020

Diet Musim Covid 19 (kawalan pergerakan)

Assalamualaikum w.b.t,

Susah sangat nak jaga makan musim covid 19 ini?
Bila asyik di rumah dan sudah semestinya tiada apa ingin dilakukan jadi makan makan makan saja aktiviti berulang yang dilakukan?
Oh tidak bagi yang menjaga badan
Bagi yang ingin slim dan sihat sokmo, pasti ada langkah langkah bijak yang di ambil

Nak diet musim covid 19 dan cara mudah berada di rumah?
Amalkan lah pengambilan makanan yang sihat dan mengenyangkan iaitu protein body key dari nutrilite.

Lihat gambar di bawah:
Boleh campur protein asli dengan pisang dan kurna atau cukup sekadar protein dan susu segar saja. Hati hati dengan  kiraan kalori bila ambil pisang atau buah buahan lain ya.

Pisang dan kurma 

Ready untuk di blend

Lazat, pekat dan kaya nutrisi

Dah siap blend, jom minum


Boleh dapatkan dari saya dengan hubungi no tertera. Ia boleh di minum awal pagi sebagai sahur  atau sarapan pagi, boleh diambil malam hari sebagai dinner.
Malah boleh juga diambil sebagai  penganti makanan bila tengahari.
Elok diambil 2kali sehari bagi yang nak turun berat dan sekali sehari bagi yang nak maintain berat badan.

Inilah cara diet yang baik dan semua boleh amalkan termasuk anak anak di rumah.

Wednesday, 8 April 2020

Anak Anak : Dunia mereka Main dan Main saja

Assalamualaikum w.b.t,

Semua orang dewasa rasanya pernah alami zaman kanak kanak kan? Sudah pasti ya.

Anak anak tau nya main main main sahaja.
Semua benda nak dimain nya. Tiada mainan pun boleh saja melasak dan bermain sesama sendiri.

Penat belajar kita kasi can main






Nak boleh ke besar sorang sorang tu memang mencabar ibu bapa apatah lagi zaman kawalan pergerakan ini dan mereka bertumahh di rumah saja. Memang sangat mencabar ibu dan ayah dengan kerja kerja rumah, kerja kerja pejabat yang perlu dibuat.
Tak menang tangan nak melayan.
Tapi itulah kena banyak bersabar dan bersyukur.

Sekian sedikit sebanyak. Nak lepas gian menulis sebab dah lama tak panaskan kemahiran menulis di blog ini. Tak mau bersawang terlalu lama.

Saturday, 21 March 2020

Bersahabat baik dengan buku

Assalamualaikum w.b.t,

Tak kira apa musim dan keadaan pun, bersahabat baik lah dengan buku.

Gambar Hiasan dari web Ikea


Ya mesti
Mesti ada buku
Pesan mak:berkawanlah dengan buku, biar tiada orang nak saing dengan kita, janji kita ada saing yang diberi nama buku.

Baca dan tambah ilmu
Hanya buku yang jujur dengan kita

Tapi hormati guru sebab hanya guru yang dapat betulkan kesalahan kita dan bawa kita kepada kebenaran.

Dah ada senarai buku yang nak dibaca dah ke sahabat pembaca sekalian, Kalau belum cari carilah buku yang boleh tingkatkan ilmu dan Pengetahuan kita terutama tentang hidup di dunia dan akhirat 

Sekian


Wednesday, 18 March 2020

Baiki sinki sumbat musim covid19

Awak awak dah keluar rumah ke hari ini?
Ke ada yang tak keluar bilik pun πŸ™„
Jangan tidur dan rehat berlebihan, bawa mudarat juga

Kita dah keluar rumah tapi belum keluar pagar rumah lagi
Duk tumuh dalam rumah jah (kecek kelate)
Layan budak laki 3 orang sambil buat kerja rumah

Pagi pagi dah selesai siang ikan
Yang rasanya dah lama giler abah stop beli ikan sebab mama tak masak!
Hikmah covid19 dan perintah sekatan pergerakan, mama jadi kembali rajin masak
Masak dan makan dan makan (harap tak lama lah kerja makan ni)
Nasi masak 2 pot habis
Nasi masak 4 pot habis
Dah guano tu





Sampai sinki pagi ini buat hal
Tersumbat
Dah nampak tanda nak jadi dari malam tadi
Pagi ini bila buat kerja kerja siang ikan, dia benar benar sumbat
Puas jolok dia tak turun
Pam dengan tangan dia naik belah sana pula

Ambil nafas dan cuba kaut semua air keluar
Siram pokok pokok di luar ikut saranan moktih
(bijak pengalaman dan tips ini)
Katanya akan lebih suburkan pokok pokok
Alhamdulillah

Lepas itu, kita siram dengan campuran soda dan cuka
(ini cara kita dapat dari google)
Tuang air panas pula
Bukan air mendidih tau
Jangan jadikk cam kawan kita, dia tuang air mendidih kalau tak silap dari periuk noxxa
Habis mencair dan bocor paip di bawah sinki
Dah jadi masalah bertambah
Nak selesai sinki tersumbat, masalah lebih besar timbul pulak. Takpelah sebab Allah nak gantikan set baru piping bawah sinki tu
Sangka baik dengan Allah dan tingkatkan level kesyukuran, pasti Allah bagi hadiah lebih hebat

Taraaa
Sinki kita OK selepas kita pam guna pelocok
Abis naik mender lendir lendir hak lama kot duk lekat kat batang paip dia
Kita kaut buang luar jelah
Kita tak geli pun sebab sisa dari makanan je pun
Bukan virus ke apa
Kalau semua nak geli, tak jadi kijo la mu
Duk rumah sendiri, wat keje sendiri takleh nak manjo sangat
Sebab sedar diri takde ore lain akan buat dan takde ore gaji ko bibiks ko
Jadi behave dan laksanakan saja
Tak usah banyak mikir lah

Hasilnya kerja selesai

Saturday, 11 January 2020

Kena tanya diri sendiri
Kenapa buat?
Untuk siapa?

Ada kah kita buat untuk DUIT?
Dengan adanya duit, banyak perkara kita boleh selesaikan
Setuju?

Jika berjaya boleh buat apa saja
Nak beli rumah? 1 rumah 2 rumah
1 kereta 2 kereta
Dengan duit macam macam boleh buat

Semua kemahuan saja
Kalau kita bukan Anak raja, silakan buat

Buat untuk backup
Buat untuk diri sendiri, jadi mesti buat
Buat cara betul
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ




Tuesday, 26 November 2019

KERJASAMA ADIK & ABANG

Assalamualaikum w.b.t,

Apa yang penting bekerjasama sesama adik beradik. Sesuatu yang mama kena simpan sebagai kenangan.

Alhamdulillah. Kenangan hari minggu yang mana anak anak saling menolong ibu untuk menyidai baju.
Adik dan abang sama naik, kena selalui puji jika nak minta bantuan dan kerjasama dari mereka. Hasilnya terbaik.
Didik anak untuk lakukan kerja rumah sedari mereka kecil.

 


Hari cuti hujung minggu memang kebiasan kaum ibu atau suri kena cuci baju dan buat pelbagai kerja lain lagi. Ini boleh jadi rutin harian dan juga rutin mingguan bagi mereka yang bekerja.
Tapi apa salahnya setiap kerja rumah kita berbagi sama rata dan saling bekerjasama untuk melakukan supaya tak stress atau terbeban sensorang. 

Ini sudah cukup baik. yang paling baik adalah saya membasuh dan mencuci baju, pakaian dan pelbagai kain baju, cadar dengan produk jualan saya kedai saya sendiri.
Sabun, peluntur, pelembut pakaian, semua nya dari kedai sendiri. Best dan sangat terbaik kan.

Sabun yang saya guna dan jual bukan biasa-biasa, boleh ikuti ke FB saya Wan Rokiah untuk info yang lebih lanjut.
Mudahkan, kita guna pakai dan kita kongsikan dengan semua. Jika anda pun  sama seperti saya, ia lebih menjadi mudah untuk jana pendapatan sampingan. 

Ini produk yang saya gunakan dan jual


Sunday, 24 November 2019

Keletah Anak : Lawak

Assalamualaikum w.b.t,

Anda nampak sesuatu di sebalik buku buku di rak di bawah?


Lawak memang lawak. Anak anak memang cerdik dan bijak tiada dosa.

Ini adalah kerjaan Si Ammar yang nak simpan sepit ketam dan dia tak sangka semut datang berkerumun. Bila banyak semut datang tau pulak takut dan risau. Masa nak simpan tu dia ingat dia boleh main dengan sepit ketam itu lain kali. Tak sangka lain pulak yang jadi. Jadi mama kena simpan dan kemas baik baik semula. Akhirnya sepit ketam yang dah kena kerumun semut kena buang lah. Sebelum buang memang kita sembur dulu dengan Target CK iaitu semburan organik untuk matikan serangga yang merangkak.  Sebenarnya CK itu adlah untuk racun serangga yang khas untuk membunuh haiwan perosak yang bernama lipas.

Paling hebat, dengan sekali semburan, kesan nya akan memberi kawalan sisa baki hingga 4 minggu dari lipas yang merayap. Kiranya ia menghalang lipas dari datang lagi dan memusnahkan barang kita.  Jangan risau racun serangga ini adalah organik dan tidak meninggalkan kesan bahan kimia yang berbahaya kepada  manusia dewasa atau bayi.

Jika anda perlukan produk hebat Target CK ini, boleh hubungi saya seperti no telefon yang tertera.
Sekian. 

Monday, 11 November 2019

Tayar Ferrari Pancit

Assalamualaikum w.b.t,

Petang Jumaat yang tanpa disedari bawa kereta tayarnya kempis, patut berat semacam saja rasanya masa bawa.
Saya perasan pun masa datang untuk mesyuarat ke kilang satu lagi, nampak sangat tayar kempis dan tunjuk pada kawan yang kebetulan lalu di situ, katanya bocor tu dan ada paku di dalam.

Ni tak lain dan tak bukan pasti kena waktu kita parking dekat kedai makan waktu rehat tengahari tadi.
Balik kerja terus singgah bengkel tayar dan mekanik sarankan tukar ke empat empat tayar baru.

Yang bocor ini di tampal saja dan kena RM6 saja.



Alhamdulillah boleh jalan semula dan sebelum balik kita tanya tanya harga tayar baru jika jadi tukar, kata jurujual cina perempuan tayar yang saya pakai ini elok macam tak jalan jauh. Dia tanya adakah saya pakai kereta untuk ulang alik pergi dan pulang kerja saja, sebab katanya OK. 
Sebenarnya saya pakai kereta ini pergi merata dan mileage kereta pun bummmm banyak bukan sedikit. Kuat berjalan dan balik kampung juga.

Balik dari bengkel saya datang singgah bengkel dekat rumah yang Melayu, katanya tayar saya masih boleh pakai dan tak perlu tukar dalam waktu terdekat. Jadi selamat duit dan boleh berjimat ler.

Rahsia sebenar adalah Tyre Shine. Balik rumah, saya terus sembur keempat empat tayar dengan Tyre Shine. Ia berfungsi menjaga tayar kita agar tahan lebih lama dan elakkan dari merekah. Selepas sembur memang kelihatan seperti tayar baru. 

Jadi boleh lah plan tukar tayar baru lepas Bonus hujung tahun gitu.

Anda rasa anda pun perlukan Tyre Shine untuk kereta FerΕ•ari anda, boleh hubungi saya ya.

Sekian.

Thursday, 7 November 2019

Ubat gigi dan Berus gigi Glister Jimat penggunaannya

Assalamualaikum w.b.t,

Produk Jualan kita

Ubat Gigi Glister


Alhamdulillah buka mulut tanya saja (eh wasap taip ler dan hantar )
Kak nak roll on?
-Takpe saya masih ada stok-

Tanya lagi ubat gigi nak tak?
Tunjuk gambar ubat gigi glister untuk dewasa dan kanak kanak
Tunjuk lagi berus gigi glister dewasa dan kanak kanak

Terus close order 2 ubat gigi glister cubalah dan 2 ubat gigi saiz besar 10% less
Ubat gigi Glister kanak kanak 1
Nak set berus gigi dewasa 1 pek dan berus gigi kanak kanak 1 pek

Alhamdulillah

Pastu masuk jarum lagi
Kak nak Sabun basuh pinggan dish drop tak?
Cite sikit pasal penjimatannya 20x ganda
Tanya terus nak berapa botol

Mudah ke mudah?
Nak niaga!

Yang payah tu kita yang kata sebelum kita usaha tau
Cuba lah teknik saya buat tu hari ini
Malah sekarang juga
Allah nak bagi rezeki pun lihat siapa yang usaha keras ter
Siapa yang rileks santai jer

Jom la kita
Cari PV dapat untung runcit dan dapat BONUS bulanan
😘😘😘

Nak tau lebih lanjut, macam biasa boleh hubungi wan rokiah 010-9336935 ya

Sekian

Tuesday, 5 November 2019

Bisnes Modal Rendah

Assalamualaikum w.b.t,

Bisnes apa yang tak pelru modal yang banyak atau besar? sudah semestinya adlaah bisnes jaringan atau networking. Betul? Anda setuju dengan saya? Sudah semestinya kan, siapa yang belajar dan ada buat bacaan pasti tau dan sangat yakin dengan bisnes begini.

Jom kita baca kenyataan di bawah untuk lebih mudah faham.
Bisnes Amway tidak memerlukan modal tambahan. Anda hanya menggunakan duit ‘belanja hangus’ setiap bulan. Apa itu belanja hangus? Duit buat beli sabun mandi, shampoo, ubat gigi, deodoran, sabun basuh baju, sabun pinggan dan banyak lagi barangan penjagaan diri dan rumah.
Duit hangus bermakna duit yang memang anda akan belanja setiap bulan pun.
Kalau anda membeli di Mydin atau Giant, anda tidak mendapat apa-apa pendapatan. Mereka tak pernah kongsi keuntungan dengan anda.
Ini berbeza jika anda berbelanja dengan Amway. Duit yang sama cuma tukar ke Amway sahaja.
Amway dapat berkongsi keuntungan kerana tidak perlu melalui orang tengah atau bayar artis untuk jadi duta produk. Sebagai ahli Amway, andalah duta produk yang berkongsi kebaikan produk secara langsung dengan siapa sahaja yang anda jumpa. Sebagai pulangan, Amway berikan anda komisen.
Katakan anda berbelanja sebanyak RM 200-RM 250 setiap bulan di Amway, dengan strategi yang betul anda berpeluang menjana pendapatan sendiri sehingga RM 1000 sebulan secara part time sahaja. Ok kan? Ini sebagai permulaan sahaja. Ada banyak lagi menanti.

Jika nak tau banyak lagi. Hubungi saja wanrokiah 010-9336935 dan kita akan kongsi peluang hebat ini dengan anda.

Jangan mudah menyerah sebelum kalah. Tiada yang kalah melainkan awal awal berserah dan menyerah kalah. Kita semua adalah pemenang. Ingat tu, semua menjadi mudah.

Semoga baik baik saja untuk kita semua.
Sekian.

Sunday, 3 November 2019

Kesilapan Semalam

Assalamualaikum w.b.t,

Apa cerita wahai sahabat dan pembaca blog kita?

Apa yang saya nak tulis dan kongsikan ini adalah mengenai kesilapan yang kita dah lakukan, ia bermakna kesilapan semalam.
Bila sebut semalam, bermakna ia adalah perkara yang dah lepas.
Jadi ikut kata pepatah, usah dikenang barang yang lepas.
Biarkan ia berlalu dan jadikan pengajaran yang berguna untuk hari muka.
Untuk kita gunakan semula pada masa akan datang supaya kesilapan yang dah dilakukan tak berulang.

Jika orang lain lakukan kesilapan tersebut, maka maafkan dan ingat supaya kita tak lakukan perkara yang sama pada orang lain. Terus doakan orang tersebut dan kita sendiri supaya dalam lindungan Allah. Kadang perkara yang berlaku bukanlah apa sangat pun tetapi sebab ada unsur-unsur luar dan campur tangan lain. Mulut mulut penambah perisa dan anasir negatif lain yang turut terlibat sama.

Berlapang dada dan terima apa saja kemungkinan. ALLAH sentiasa ada dan tak pernah tidur. DIA maha melihat semuanya. Jadi berserah saja.
Boleh gitu?

Salam kasih sayang dari saya untuk semua.
Sekian dulu

Wednesday, 2 October 2019

Kerja : Ikut Aliran Saja

Assalamualaikum w.b.t,

Bila bekerja dengan orang kita kena lah ikut apa suruhan orang kan. Bila kerja dengan majikan, wajib ikut apa suruhan majikan. Macam tulah adat bekerja dengan orang. Ikut sajalah, tiada apa yang menang bila kita melawan, umpama mentimun dan si durian kan.

Kalau rasa takleh ikut atau nak buat kerja sendiri, kena kerja sendiri takleh kerja dengan orang.
saya baru terjumpa seorang adik yang membaiki dan menampal kasut, kerjanya begitu dan dia buat kerja itu kerana dia tak boleh nak terima arahan bila dia bekerja dengan orang atau majikan.

Dia pernah cuba bekerja dengan orang tapi tak boleh tahan sebab katanya satu kerja yang diberi belum siap dah ada kerja lain yang majikan bagi suruh buat, jadi dia tak boleh tahan dengan keadaan begitu. Jadi keputusannya bekerja sendiri lebih baik.

Gambar di bawah adalah tugasan yang saya kena buat iaitu rakam video pemeriksaan saya sedang periksa produk. Lepas rakam, akan ada penilai yang menilai dan Video ini akan dihantar ke HQ di Jepun untuk dinilai di sana pula.

Ada kawan syarikat lain tanya, buat apa tu

Gambar di bawah pula adalah rutin saya kebiasaan setiap pagi pada permulaan hari di awal setiap minggu, akan buat sesi latihan untuk pekerja untuk mudahkan mereka faham akan kerja dan lakukan sama seperti yang di ajar. Ada penolong seperti ketua dan pembantu di sana untuk memantau dan memberi tunjuk ajar yang sama pada pekerja bawahan.




Jika masih ada kesalahan yang dilakukan , bukan kesalahan guru yang mengajar kan, macam di sekolah cikgu dah ajar benda yang betul, sekali bila pelajar melakukan kesalahan, bukan guru lagi yang dipersalahkan tetapi mungkin datang dari pelbagai sebab yang lain.

Sekian dulu celoteh saya.
Sekali sekala nak berkongsi juga mengenai kerjaya kita,barulah betul dari pena seorang wanita berkerjaya dan berbisnes, tak gitu?

Bagi anda yang nak beli produk jualan saya atau berminat untuk berusaha sama berniaga untuk dapat pendapatan, segera hubungi saya.

Terima kasih. 

Monday, 16 September 2019

Petrol Percuma RM45

Assalamualaikum w.b.t,


Alhamdulillah rezeki kan dapat minyak petrol percuma bila guna point untuk redeem di Petron.

Biasa nya RM1 minyak kita isi akan dapat 1 point. Jadi sangat best untuk mengisi minyak di Petron lagi dan lagi. Dah la boleh kumpul point dan dengan point yang ada boleh redeem pula minyak petrol percuma. Sebelum ini kawan saya duk bercerita dan syorkan saya isi minyak di petron, dia setiap bulan dapat redeem minyak masak di kedai petron. Banyak ke banyak?



Jadi terkebetulan point saya dah cukup 3000, malah lebih, jadi saya terus redeem minyak petrol sebanyak RM45 , boleh guna untuk ulang alik ke kelas dan ke tempat kerja, alah kalau kereta dah terisi minyak, boleh jer nak ke mana saja kan. Cuma fikirkan balik adakah ia akan memberi hasil yang baik juga untuk kita di akhirnya.
Buat yang baik baik, dapat yang baik-baik. Haaa gitu, formulanya sangat mudah. 
Semua orang boleh ikut dan terus buat.

mudah ke mudah?

Buat jer, memang ia mudah saja, tak perlu susahkan kepala nak mikir yang susah-susah, buat yang muah saja ya sahabat-sahabat semua.

Senyum dan banyak kan perkongsian yang positif dan baik-baik.
Sekian dulu.

Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat Allah S.W.T.




Friday, 13 September 2019

Bombolini dengan Food Processor

Assalamualaikum w.b.t,

Sekarang dah jadi trend pula dengan makanan bombolini. Sebenarnya Kalau sefaham saya, ia sama seperti donut Cuma diisi pelbagai inti.

Kawan kita sekarang aktif buat dan jual makanan ini. Dia guna bread maker dan limit dalam 1 hari dalam 400biji seorang buat. Rajin dia.

Ini kita nak cerita bagi yang mencari Food Processor, kita ada jual di kedai kita ya.
Kalau berminat boleh terus wasap.my/0109336935/FP




Mahal gambar model uplineku
Jadi bagi anda yang memang kaki membuat roti, buat donut atau bombolini ni, boleh dapatkan Food Processor dari kita ya. Bukan saja untuk buat jualan tetapi sekadar untuk makan anak beranak pun apa salahnya kita beli dan dapatkan gajet hebat seperti ini yang boleh bantu kerja-kerja kita di dapur.
Alhamdulillah semoga dipermudahkan kerja pembaca sekalian dapatkan food processor dengan Wan Rokiah ya. HUbungi saja 010-9336935.

Thursday, 12 September 2019

Lipstick, lip gloss, blusher dan Eye Shadow

Assalamualaikum w.b.t,

Kita ada jual produk baru iaitu lip gloss, lipstick dan eyeshadow.















Sebenarnya untuk ketiga-tiga lipstik duo, lip gloss, lip balm kita sendiri dah beli dan guna. Kita jual pada diri sendiri dulu sebelum menjual pada sahabat dan orang lain.
Saya sangat syorkan pada anda yang sukakan warna-warna terkini. Ia natural saja dan paling best mereka ini adalah mengunakan bahan yang sama yang duk ada dalam Nutrilite Vitamin tu, maknanya itu yang kita makan (telan), kita juga pakai di muka kita. sah sah oraganik dan selamat la kan.

Sekian dulu, jika anda nak lawa dan cantik lebih, boleh dapatkan rangkaian produk Artistry dan Nutrilite dari Wan Rokiah, hubungi saja 010-9336935.

Alhamdulillah.

Tuesday, 10 September 2019

Sarapan Sihat Protein Beri

Assalamualaikum w.b.t

Dah biasa tengok kan kita bersarapan dengan protein dan body key meal replacement.
Kalau siapa yang rajin ikut saya di FB memang selalu nampak saya naikkan video sarapan saya dengan protein beri, hampir setiap hari video tersebut.


Kali ini saya tunjukkan campuran protein nutrilite asli dengan air phyto mix beri yang sedap dan sangat tinggi nutirisi. Sesuai dengan namanya nutrilite. Hebat sangat.

Saya blend manja dengan botol shake + blend ni


Ni dia gabungan hebat tersebut

Jadi bagi yang tak dapat minum gitu jer protein asli, ini adalah 1 tips yang anda boleh minum dengan campurkan phyto powder. Sangat bijak dan terjamin sedap.

Kalau nak dapatkan 2 produk ini, jangan lupa terus saja hubungi Wan Rokiah, 010-9336935.

Badan kita perlukan protein yang berterusan untuk kegunaan sel dan otot dalam badan kita.
Sekian dulu.

Tuesday, 27 August 2019

Nak pahala? Gila & Tamak Pahala?

Assalamualaikum w.b.t

Nak cari pahala mudah saja
Nak cari dosa pun mudah juga
Pilihan di tangan sendiri πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Ajar orang masak pun pahala
Ajar orang supaya buat baik pun pahala
Ajar orang buat duit pon pahala

Kita beli produk, kita kongsi kebaikan produk
Sampai mati kawan kita beli produk dan guna ke arah kebaikan, pahala itu mengalir saja

Jadi pilihan di tangan kita, nak beli periuk lepas tu kongsi kebaikan, cerita dan ajar resepi masak
Atau nak beli periuk sendiri pandai dan pahala terhenti di situ

#periukNoxxa #citePeriukPulakKuar

Ini antara ayat kita yang dikongsikan di laman Facebook dan Instagram milik kita.

Tak ada ayat skima atau copy writting, apa yang terlintas itulah yang ditulis. Semua ilham datang dari Allah jua.

Kalau berminat nak dapatkan periuk noxxa ohsem dari cikroki, hubungi kita segera ya.
Kita ajar guna sampai pandai dan kamu pula boleh ajar orang lain sampai pandai guna untuk memasak.
Kita mudahkan kerja orang, Allah mudahkan kerja kita berlipat kali ganda. Haaa gitu.