Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 5 September 2013

Bedak Sejuk Tanaka Terbaik

Pasti sudah ramai di luar sana yang telah pun membaca atau tengok tulisan saya mengenai Bedak Arab pada entri yang lepas, sekarang saya lebih suka untuk promosikan segala hal tentang bedak dan kecantikan.

Biasa lah sebagai wanita yang sudah menginjaki 30-an....malah pada usia awalan 20-an pun sudah ramai yang suka memperihalkan akan kecantikan kulit wajah. Semua inginkan kulit yang cantik

Maka kali ini pula saya terbawa untuk kongsikan kelebihan Bedak sejuk tanaka yang mana sekarang adalah hampir menjadi amalan saya setiap  malam untuk pakai atau tempek bedak sejuk tanaka ini di muka. Sehinggakan anak kecil saya sudah tak hairan lagi. Sebelum ni, dia mesti tengok lama dan ingin sentuh muka saya apabila saya siap pakai bedak sejuk. Mungkin nampak pelik baginya yang tak pernah tengok.



Antara kelebihan bedak sejuk tanaka:
 - mengecut dan menghapuskan jerawat
- menanggalkan sel-sel mati, 

- melembut serta menghaluskan kulit
- memudarkan parut serta mencerahkan kulit
- melindungi dari sinar UV matahari

- juga mengurangi tanda2 penuaan awal seperti kedutan halus dan    jeragat
- menyejukkan kulit (akibat cuaca panas/terik/demam) 

- mengawal lebihan minyak di kulit wajah
- mampu menyelesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan.


Selain dari menjadi bedak sejuk, ia juga boleh dijadikan alas bedak iaitu foundation.

Di datangkan dengan 4 jenis...



Ada fungsinya masing-masing tetapi semuanya mat sesuai dengan kulit muka.

Untuk dapatnya boleh hubungi :

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

No comments:

Post a Comment