Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 6 September 2013

Testimoni Bedak Tanaka

Assalamualaikum w.b.t,

Ini pengalaman saya sendiri yang telah mencuba bedak tanaka yang bewarna cream atau original. Ia sesuai untuk kulit normal. Bukan kulit saya tak pernah naik jerawat. Tapi saya bukan jenis yang naik jerawat yang banyak. Parut pun macam tiada.

Yang pink akan saya cuba selepas yang cream habis


Saya rasa kulit muka sangat tegang dan terasa seperti pakai mask. Pertama kali pakai semasa sesi percubaan bersama rakan-rakan satu tempat kerja. Ada seorang rakan yang membawanya dan kami beramai-ramai telah cuba dan rasa sangat sedap, sejuk dan tegang terasa muka semasa sesi itu. Terus saya order dan beli satu bedak tanaka yang besar 110gm.

Bermula hari itu, saya terus adakan promosi mulut ke mulut kepada rakan-rakan yang lain. Maka ramai juga yang beli dan berpuas hati dengan bedak tanaka.

 Ada yang beli bedak tanaka Hijau, yang berperasa lemon. Sesuai untuk kulit berjerawat dan untuk hilangkan parut-parut lama.

Untuk anda yang nak cuba dan ingin mendapatkannya...boleh hubungi saya.

Oppssssss sebelum itu..ada dua lagi jenis bedak tanaka yang bewarna pink untuk kulit yang berkedut dan bedak putih yang sesuai untuk kulit bayi. Jangan ingat bedak ini untuk wanita sahaja yer..
Tapi ia sesuai untuk semua golongan, kaum dan bangsa.

Cubalah, anda pasti berpuas hati.

Nak ? Boleh hubungi


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

No comments:

Post a Comment