Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 30 July 2013

Pati Delima

Assalamualaikum...
salam ceria dan salam berpuasa pada hari yang ke..??

Diharap semua pembaca dalam keadaan sihat lagi ceria dan lagi bahagia.

Kali ini adalah perkongsian bagaimana untuk minum pati delima jika anda tidak tahan dengan rasanya yang masam.

Caranya mudah saja iaitu:
Boleh campurkan 3 sudu gula di dalam air panas, cairkan gula dan masukkan 5 sudu pati delima, Maka jadi lah jus delima Gulsan.



Saya dapat idea ini kerana saya pernah minum jus delima Gulsan yang dalam pek kotak RM7 yang saya beli di sebuah kedai menjual barangan produk dari timur Tengah. Rasanya jus yang saya buat lebih kurang sama dengan yang dibeli siap dalam kotak.

Anda boleh cuba, kerana khasiat delima tidak dapat dipertikaikan lagi. Boleh dapat maklumat lanjut mengenai khasiat pati delima di facebook saya.

Jika ingin dapatkan pati delima, boleh hubungi saya di 

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti



Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

No comments:

Post a Comment