Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 5 November 2019

Bisnes Modal Rendah

Assalamualaikum w.b.t,

Bisnes apa yang tak pelru modal yang banyak atau besar? sudah semestinya adlaah bisnes jaringan atau networking. Betul? Anda setuju dengan saya? Sudah semestinya kan, siapa yang belajar dan ada buat bacaan pasti tau dan sangat yakin dengan bisnes begini.

Jom kita baca kenyataan di bawah untuk lebih mudah faham.
Bisnes Amway tidak memerlukan modal tambahan. Anda hanya menggunakan duit ‘belanja hangus’ setiap bulan. Apa itu belanja hangus? Duit buat beli sabun mandi, shampoo, ubat gigi, deodoran, sabun basuh baju, sabun pinggan dan banyak lagi barangan penjagaan diri dan rumah.
Duit hangus bermakna duit yang memang anda akan belanja setiap bulan pun.
Kalau anda membeli di Mydin atau Giant, anda tidak mendapat apa-apa pendapatan. Mereka tak pernah kongsi keuntungan dengan anda.
Ini berbeza jika anda berbelanja dengan Amway. Duit yang sama cuma tukar ke Amway sahaja.
Amway dapat berkongsi keuntungan kerana tidak perlu melalui orang tengah atau bayar artis untuk jadi duta produk. Sebagai ahli Amway, andalah duta produk yang berkongsi kebaikan produk secara langsung dengan siapa sahaja yang anda jumpa. Sebagai pulangan, Amway berikan anda komisen.
Katakan anda berbelanja sebanyak RM 200-RM 250 setiap bulan di Amway, dengan strategi yang betul anda berpeluang menjana pendapatan sendiri sehingga RM 1000 sebulan secara part time sahaja. Ok kan? Ini sebagai permulaan sahaja. Ada banyak lagi menanti.

Jika nak tau banyak lagi. Hubungi saja wanrokiah 010-9336935 dan kita akan kongsi peluang hebat ini dengan anda.

Jangan mudah menyerah sebelum kalah. Tiada yang kalah melainkan awal awal berserah dan menyerah kalah. Kita semua adalah pemenang. Ingat tu, semua menjadi mudah.

Semoga baik baik saja untuk kita semua.
Sekian.

No comments:

Post a Comment