Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 13 September 2013

Rambut Lebat Hilang Kelumumur dengan Syamput & Krim Lebat

Assalamualaikum w.b.t

Dah lama tak promosikan syampu dan krim lebat D'herbs...Sekarang baru teringat sebab sekarang bukan setiap hari rajin nak pakai syampu dan sapu krim rambut. Bila kelumumur dah makin banyak dan rambut pun mula gugur ...baru rasa insaf dan nak berterusan semula pakai syampu dan krim rambut ini. 

Jom saya kongsikan cara pakai atau guna syampu dan krim d'herbs.
 



Cara Penggunaan :
Sapukan super lebat krim ke serata rambut dan kulit kepala sambil mengurut kulit kepala pada setiap hari, 1-2 kali sehari selepas mandi atau pada bila-bila rambut basah.
CARA PENGGUNAAN PRODUK SUPER LEBAT D'HERBS: 
Caranya sama sebagaimana lazimnya kita menyampu dan memakai krim rambut di kepala.

Setelah anda membasahkan rambut dan melumur syampu Super Lebat di kepala, gosok sehingga berbuih dan picit kulit kepala dengan perut jari secara merata untuk merangsang peredaran darah. Biarkan buih di rambut kita buat seketika supaya bahan-bahan istimewa di dalam 
syampu tersebut meresap ke kulit kepala sebelum kita membilas dengan bersih. Kandungan bahan yang terdapat dalam  syampu adalah dari bahan semulajadi, maka,  syampu ini boleh digunakan setiap hari.

Krim rambut Super Lebat pula, disarankan memakainya dua kali sehari iaitu waktu pagi dan juga malam. Sebaik-baiknya sapu setelah kita membasuh rambut dan ketika rambut masih basah. Gosok secara merata dan sebagaimana menyampu rambut tadi, picit-picit kulit kepala dengan perut jari, dan bukannya kuku. Kepala akan terasa begitu dingin bila krim rambut tersebut menyentuh pori-pori di kulit kepala kita.

Terus amalkan setiap hari sehingga menampakkan hasilnya kerana produk ini telah dicampurkan bahan-bahan yang berkualiti dan amat baik sekali untuk rawatan rambut. Produk ini sesuai digunakan jenis rambut walaupu anda memiliki rambut yang sedia sihat.

Rajah di bawah menunjukkan kadar pertumbuhan rambut yang normal.


PERHATIAN:
Perlu diingatkan lagi, tempoh kesannya berbeza dari setiap individu mengikut keadaan masalah di kulit kepala setiap individu. Untuk rawatan rambut gugur, lazimnya memerlukan lebih dari satu kali rawatan. Oleh itu, adalah digalakkan untuk menggunakan produk ini secara berterusan untuk mendapatkan kesan yang mujarab.

Nak cuba?
Atau nak ulang beli?
Boleh hubungi 

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.


No comments:

Post a Comment