Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 17 May 2014

Pulut Mangga

Assalamualaikum w.b.t,

Baru-baru ini saya asyik ternampak yang ramai orang post kan gambar pulut mangga di wall facebook mereka, maka menjadi keinginan untuk kita mencuba nya juga. Biarpun pernah ternamapk ada di jual dipasar malam sebelum ini tetapi tak berani membeli lagipun masa itu tak  berasa nak sangat.

Al maklum sajalah sekarang musim buah mangga harum manis. Maka ramai yang buatkan pulut mangga. Bagi saya ia amat mudah kerana hanya tanak pulut, kupas mangga dan potong serta panaskan santan, campur sekali dan makan. Tetapi jarang ada kerajinan yang datang untuk sendiri masak.

Nak senang dan mudah, apa lagi hanya beli dan makan sajalah. Lagipun berbaloi dengan harga RM5. Bukan habis makan pun, hanya teringin nak rasa sedikit saja. Dan bagi saya, pendapat saya yang memang pernah makan pulut durian, pulut durian jauh lebih sedap dan hebat jika dibandingkan pulut mangga.


Inilah rupa pulut mangga yang saya beli, saip untuk dicampurkan santan dan ngapp.

Ok sekian dulu cerita pulut mangga yang ringkas dari saya untuk entri kali ini.

Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment