Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 17 April 2014

Trafik Ke Blog yang tertinggi Oat Choco

Asalamualaikum w.b.t,

Dari awal saya nak kongsikan trafik ke blog saya yang naik secara mendadak dari 200 hingga 300 pengunjung sehari kepada hampir seribu malah lebih dari seribu pembaca sejak 3 hari yang lepas kerana gara-gara oat choco Chocolate yang sedang menjadi fenomena besar di Malaysia sekarang ini.

Memang bagi blogger yang belum cecah setahun macam saya sangat teruja dan sangat gembira bila melihat trafik ke blog semakin hari semakin tinggi dan naik secara mendadak.

Jom kita lihat perjalanan blog saya dari sehari ke sehari. Bermula 14hb April, bila saya muatkan entri mengenai fenomena terkini Biskut Oat Chocolate Choco dan semakin hari semakin ramai yang rajin berkunjung mencari info mengenai biskut ini.



 Sebenarnya bukan saja pengunjung yang bertambah tetapi panggilan telefon ke telefon bimbit saya tidak berhenti, ramai yang menghubungi untuk tahu harga dan beli biskut oat ini. Yang paling ramai adalah semua pemborong yang nak beli secara borong dari saya, paling banyak nak order 5 carton, jangan main-main carton terus tak ada nak runcit-runcit dah mereka ini semuas, sedangkan saya lebih tumpu nak jual runcit kepada rakan-rakan terdekat kerana susahnya nak dapatkan stok.

Sebenarnya boleh saja saya nak besarkan empayar jual secara borong tetapi masa untuk mencari pembekal dengan harga yang murah dan untuk dijual balik secara borong agak terhad kerana buat masa sekarang saya bukanlah peniaga sepenuh masa, masih ada tanggungjawab sebagai pekerja dan masa siang kebanyakkan dihabiskan di tempat kerja.

Tetapi bab kata orang jika keinginan itu ada dan nak berjaya maka tiada alasan yang akan keluar, jika ada alasan pun akan diatasi dengan berjaya.

Wahai pengunjung-pengunjung blog saya yang sedang nak cari saya sebab nak beli dengan harga borong, sila bersabar dan beri saya masa. Doakan saya dapat stok dan modal yang banyak untuk beli dari pembekal sebenar yang tawarkan harga yang murah.

Senang nanti saya jawab kepada anda semua.
Buat masa ini 1 carton yang ada 24pek kecil saya jual sebanyak RM280 (tanpa pos)
Jika 12 pek adalah RM150
dan 1 pek beharga RM13.

Saya buka pesanan untuk mereka yang nak beli secara runcit dulu. Bagi yang nak beli secara borong, tunggu isyarat dari saya sama ada di blog ini, di fanpages saya, atau di facebook dan mudah.my. Iklan saya akan muncul.

Sekian.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah









2 comments:

  1. Memg jadi fenomena biskut nih..sedapppp

    ReplyDelete
  2. salam..satu artikel yang sangat bagus untuk meningkatkan lagi trafik ke blog!
    Saya pon nk share satu cara untuk korg smue dptkan trafik yg lbih banyak ke blog korg.

    Cara yang sy slalu gunakan ialah setiap link artikel yg saya post dlm blog sy,sy akan ping dkat website kakiping .Memang best kakiping ni,kbanyakan trafik blog saya datang dari kakiping.com .Korg cuba la ye :D

    ReplyDelete