Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 27 August 2013

Iklan Vitamin C


Assalamulaikum w.b.t,

Perkongsian kali ini adalah iklan mengenai Vitamin C.

Sebenarnya ada banyak medium pengiklanan di media masa kini tidak kira yang percuma atau yang berbayar, terpulang kepada diri masing-masing untuk memilih yang sesuai dengan keperluan diri dan perniagaan masing-masing.

Ini sedikit yang saya boleh kongsikan mengenai iklan yang percuma, anda hanya perlu kata-kata yang manis dan gambar yang menarik untuk diiklankan supaya orang atau bakal pembeli akan tertarik dan membeli dengan anda.

Antara iklan yang telah saya guna untuk Vitamin C adalah seperti berikut :




 Antara yang lain iklan yang saya masukkan dalam ruangan laman sosial yang tidak berbayar.




Anda di luar sana yang ingin mencuba dan membeli juga boleh hubungi saya. nak tahu lebih lanjut mengenai iklan juga boleh hubungi saya. In shaa Allah mudah-mudahan saya boleh kongsikan dengan anda semua.

Hubungi saya 
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Sekian

No comments:

Post a Comment