Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 11 October 2013

Ketahui Makna SOHO dan WAHM

Assalamualaikum w.b.t,

Terpanggil untuk kongsikan makna perkataan ini dan apa maknanya. Bagi kami yang berniaga online, atas talian dan orang yang bekerja dari rumah biasanya tahu dan sangat terbiasa dengan perkataan ini.
Jom kita tambah ilmu mengenai SOHO dan WAHM apada hari ini. Baca selanjutnya.


Hasil carian di google

Baca pula dalam bahasa melayu yang juga di translate guna google. Cuma susun atur perkataan atau ayat mungkin lari sedikit, janji boleh faham.

Pejabat / rumah pejabat kecil (atau pejabat / rumah pejabat tunggal; SOHO) merujuk kepada kategori perniagaan atau industri kampung yang melibatkan 1 hingga 10 pekerja.Sebelum abad ke-19, dan penyebaran revolusi perindustrian di seluruh dunia , hampir semua pejabat adalah pejabat kecil dan / atau pejabat di rumah , dengan hanya beberapa pengecualian. Kebanyakan perniagaan adalah kecil, dan kertas kerja yang disertakan mereka adalah terhad. Revolusi perindustrian dijumlahkan pekerja di kilang-kilang, barang-barang besar-besaran produk . Dalam keadaan yang paling , yang dipanggil "kolar putih" yang rakan -pejabat kerja telah dikumpulkan serta di bangunan-bangunan besar, biasanya di bandar-bandar atau kawasan-kawasan pinggir bandar yang padat dengan penduduk.pejabat di rumahBermula pada pertengahan 1980-an , kemunculan komputer peribadi dan mesin faks , serta penemuan dalam telekomunikasi, mewujudkan peluang-peluang untuk pekerja pejabat untuk mengagihkan . Buktinya juga dilihat sebagai memberi manfaat kepada majikan dari segi overhed yang rendah dan produktiviti yang berpotensi besar.Ramai perunding dan ahli-ahli profesion seperti peguam, ejen hartanah, dan juruukur di bandar-bandar kecil dan sederhana saiz beroperasi dari pejabat di rumah.Beberapa julat produk, seperti meja armoire dan semua- dalam-satu pencetak, yang direka khas untuk pasaran SOHO . Beberapa buku-buku dan majalah telah diterbitkan dan dipasarkan khusus pada jenis ini pejabat. Ini terdiri daripada teks nasihat umum kepada buku panduan khusus mengenai cabaran seperti menubuhkan PBX kecil untuk telefon pejabat.Teknologi juga telah mewujudkan permintaan untuk perniagaan yang lebih besar untuk mengambil individu-individu yang bekerja dari rumah. Kadang-kadang orang-orang ini kekal sebagai ahli perniagaan bebas, dan kadang-kadang mereka menjadi pekerja syarikat yang lebih besar.Dalam kesusasteraan popular, pejabat di rumah tidak menjadi topik sebagai banyak kerja-kerja sebagai " normal " pejabat moden. Brian Basset , pengarang akhbar komik jalur Adam @ rumah, kadang-kadang digambarkan aspek yang lebih lucu itu.Kecil pejabat rumah pejabat telah melalui transformasi sejak kemunculan sebagai internet telah membolehkan sesiapa yang bekerja dari pejabat di rumah untuk bersaing di peringkat global. Teknologi telah dibuat ini mungkin melalui e-mel , World -Wide Web , e -dagang, sidang video, perisian desktop jauh , sistem webinar , dan sambungan dengan VOIP telefon.

Ini  pula mengenai apa itu WAHM. Lihat dan baca maknanya.




Apakah WAHM maksudkan?
Ini boleh menjadi satu-satunya laman web khusus untuk menjelaskan makna WAHM (WAHM singkatan / singkatan / perkataan slanga).
Pernah tertanya-tanya apa WAHM bermakna? Atau mana-mana lain 9025 slanga perkataan, singkatan dan akronim yang disenaraikan di sini di Slanga Internet? Sumber anda untuk akronim web, singkatan web dan netspeak.

Semua ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTU VWXYZ Lain-lain 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Apakah WAHM?

WAHM adalah "Kerja Di Ibu Home"
 
WAHM Definisi / WAHM Bermakna

Takrif WAHM adalah "Kerja Di Ibu Home"

Maksud WAHM
WAHM bermaksud "Kerja Di Ibu Home"

Jadi sekarang anda tahu - WAHM bermaksud "Kerja Di Ibu Home" - tidak mengucapkan terima kasih kepada kami. YW!

Apakah WAHM maksudkan? WAHM adalah singkatan, singkatan atau slanga perkataan yang dijelaskan di atas di mana definisi WAHM itu diberikan.




Ini pula dari carian di google terjumpa senarai WAHM yang kami sertai berada pada tangga yang keempat , bermakna trafik akan blog pengasas kami kak Masayu Ahmad adalah berada  pada carta tertinggi. 

Patutlah dari sehari ke sehari makin ramai yang join untuk membina blog untuk penulisan dan juga perniagaan. Lihat saja di kanan blog ini senarai blog dari guru-guru online.

Anda juga ingin sertai? Boleh hibungi saya untuk tahu lebih lanjut.


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

 
Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

No comments:

Post a Comment