Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 4 October 2013

Cerita Benar..Carta Teratas Blog

Assalamualaikum w.b.t,

Perkongsian pada hari ini, boleh dianggap sebagai motivasi untuk mereka yang sedang berjinak-jinak dalam menulis dan hasilkan satu blog yang menarik di dalam Kelas Penulisan Asas Blog dan Fan pages. Bagi mereka yang masih tercari-cari landasan yang betul, dijemput join kelas ini. Apabila kita berada dalam group yang besar, maka mudah blog kita berada pada carian teratas dam enjin google.



Carta teratas adalah milik blog Dhias shop house online iaitu Norazizainani sahabat seperjuangan dalam penulisan blog dan perniagaan. Pada carian produk EBS iaitu Emorra Be Slymm, ia menduduki carta teratas, dari sini juga tarikan pembeli untuk membeli produk EBS dari beliau.



Saya punya blog yang keenam berada pada carta dalam carian google.Juga carian yang sama mengenai produk EBS.

padahal kami ini baru shaja bermula dan mula kongsikan segala maklumat dalam blog yang belum sampai setahun jagung. Tetapi kerana saling bantu membantu di samping ada beberapa teknikyang di ajar dalam naikkan trafik blog sesama sendiri menjadikan ia mudah dijumpai bagi pembaca di luar sana yang sedang tercari-cari maklumat mengenai sesuatu perkara.

Jadi bagi anda yang ingin berniaga dan ingin adakan blog apa ditunggu lagi? Boleh terus hubungi saya untuk belajar dan join Kelas Asas Blog dan Fan Pages.


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment