Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 29 July 2013

Trafik Blog

Alhamdulillah............

Terasa gembira hati ini kerana melihat laluan trafik ke blog sangat tinggi dan yang paling penting statistik menunjukkan laluan yang paling tinggi adalah dari carian di google. Sebelum ini kebanyakan dari laman facebook, hasil promosi dari diri sendiri yang suka berkongsi blog ini di sana.





Lagi 5 hari genap 2 bulan saya menulis blog ini dan itu yang membuatkan rasa lagi gembira kerana jumlah mereka yang datang menjenguk ke blog ini melebihi 3 ribu pengunjung.





Yang paling penting sudah ada iklan-iklan dari nuffnang dan affiliate di blog yang mana akan menyumbang kepada pendapatan pasif dari blog.





Anda ingin tahu bagaimana membuat blog dan belajar cara untuk memulakan perniagaan, boleh hubungi saya atau lihat di penjuru kanan dan bawah blog ini ada guru-guru terbaik (Pengasas Kelas Online) yang mengajar secara atas talian (online) dan sepenuh masa. Anda juga boleh lihat alumni pelajar yang telah belajar kelas asas blog dan fan pages.

Atau boleh hubungi saya secara langsung, saya akan terus kenalkan anda dengan guru terbaik saya.

 
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935

Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah


Guru saya: 


No comments:

Post a Comment