Cari di sini

iklan

Wednesday, 10 July 2013

Stokin Ajaib lagi.......FIR

Assalamulaikum w.b.t

Iklan di petang hari....satu perkongsian cerita benar.

Pagi tadi tiba-tiba dapat pesanan ringkas melalui telefon (sms), adik saya sendiri bertanya, tak nak beli sepasang stokin dan hadiahkan pada mak ke? Sebab mak sekarang selalu sakit urat. sakit otot orang tua tu, lagipun mak memang bekerja keras, buat kerja-kerja kasar, angkat gula 25kg selamba dia saja. Memang dari muda mak kerja keras, tak pernah manjakan diri.

Baru terfikir, ye la aku ni asyik duk jual kat orang dan promosi situ sini, sampai dah ramai yang membeli dan merasai khasiat stokin ajaib ni, sekali mak sendiri belum cuba pun lagi..Terus datang angin nak ambil terus dengan Tauke DCL dan nak pos arini jugak.

Satu lagi adik saya tu baru saja balik dari rumah saya kat sini, masa kat sini tak terfikir pulak dia, Dah sampai ke kampong, baru teringat la tu.

Ok ,saya nak terus mempromosikan khasiat stokin d’nifi DCL yang ada FIR(Far Infra Red)



Stokin ni saya sendiri pakai 8jam sehari semasa kerja dari jam 8.00pagi sehingga 5.00petang. Buka sekejap semasa nak solat Zohor.

Bagaimana stokin ini boleh berfungsi dari kakai sehingga ke seluruh badan kita?

STOKIN AJAIB
STOKIN BERTENAGA BIO ~ Berion negatif & pancaran infra merah jarak jauh!

Keputusan Ujian Bio-Energy STOKIN D'NIFI

Jumlah Bio-Energy : 400
Jumlah Negative-Ion : 1600 - 1900

Bagaimana nak pakai stokin ini?

 Berminat???

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti