Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 29 July 2013

Aura White.......untuk Cantik & Berseri

Alhamdulillah..untuk perkongsian kali ini, Aura White menjadi pilihan.

Pertama kali melihat promosi RM100 dengan belian borong sebanyak 10 botol menjadi tarikan utama untuk mencuba. Gerakan dijalankan dengan mencari 10 orang rakan kongsi yang ingin sama-sama mencubanya. Sehingga lah telah cukup 10 orang (sebenarnya tak cukup pun lagi) tetapi ada niat nak menjual dan berkongsi kehebatan khasiat Aura White ini menjadikan saya teringin untuk membelinya.

Tetapi alangkah malangnya kerana promosi RM100 sudah berakhir tetapi saya masih bernasib baik kerana jumpa dengan pembekal lain yang menjual lagi murah, kira baik lah untuk saya yang sedang mula berjinak-jinak nak berniaga barangan atau produk kesihatan dan kecantikan, kiranya ini lah modal terbesar dan produk termahal yang saya pernah jual. Tapi untung tidak seberapa. tetapi tidak apa, yang penting saya dapat 2 dalam 1. Satu dapat jual dan dapat untung sikit, kedua saya dapat mencubanya.


Hari pertama mencuba minum Aura White, ia sangat lazat, bau wangi buah-buahan. Saya mencuba lepas berbuka puasa, memang sangat elok diambil semasa perut kosong, untuk mudah penyerapan. Tetapi kena tahan lapar selama 30 minit sebelum makan. Yang ini saya tak tunggu, saya terus makan sebab seharian berpuasa. Dalam satu jam pertama apa kesan yang saya rasa adalah kentut tak berhenti. rasa seronok pulak sebab keluar angin kan.

Minum 120ml air dengan 2 sudu Aura White


Kali kedua saya minum semasa bangun sahur, juga semasa perut sedang kosong, elok lah bangun jam 4.00 pagi, minum Aura White dulu dan panaskan lauk pauk, jadi cukup 30 minit, dah boleh makan  sahur. Juga saya alami kesan yang sama, kentut tak henti dalam satu jam pertama, rasa lega perut sebab keluar angin.

Sebotol Aura White, ada 5X stem cell, 900,000mg



Ini saya selitkan sedikit iklan untuk Aura White yang terdapat sekali dalam kotak semasa membelinya.


Iklan yang terdapat pada pamplet Aura White yang disertakan semasa membeli

Gambar Duta Aura White, Hanez Suraya yang sememangnya putih gebu
Itu sahaja Perkongsian kali ini, Adakah anda pernah cuba minum Aura White ini?
Apa kesan pada anda? Kongsikan nya di sini.

Anda berminat untuk membeli dan mencuba Aura White sendiri? Boleh hubungi saya...


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti



Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

No comments:

Post a Comment