Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 30 December 2013

Tambah Stok

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah yang tidak sudah dipanjatkan kepada Allah S.W.T, yang memberi rezeki dalam bentuk bonus duit. Bolehlah peniaga seperti saya yang tak ada banyak sangat modal untuk jadikan bonus tersebut sebagai modal perniagaan, nak tambah stok untuk mudahkan lagi aktiviti berniaga.

Alhamdulillah sejak bonus masuk dari hari itu lagi, saya sudah mula tambah banyak stok. Antaranya yang menjadi produk terlaris pada masa ini adalah Syampu Lebat dan Krim Lebat. Patutlah laris kerana menduduki carta teratas dalam carian, antara entri yang popular.

Mana tak popularnya, iklan pasal syampu dan krim dherbs ini sering ditayangkan dan dimainkan di televisyen. Tag line nya pun terlajak laris dan ayat, "apa tunggu lagi, cepat pergi beli" seakan-akan menyuruh pengguna yang ada masalah rambut terus ambil tindakan untuk membeli.



Dan zaman sekarang agak canggih, tidak perlu susah payah mencari kedai mana yang menjual, terus taip saja syampu lebat, pasti banyak peniaga yang menjual online dalam carian google tersebut. Dan yang paling menariknya harga yang dijual online jauh lebih murah berbanding di pasaran atau kedai biasa. Dan menarik lagi tidak perlu gunakan kenderaan untuk pergi beli, kos atau tambah duit tu, dan tak perlu bazirkan masa nak cari parking untuk ke kedai-kedai berkenaan. Hanya order dan bayar harga penghantaran, sudah pasti, barang selamat sampai kepada anda, Order dan pos hari ini. Esok sudah sampai pada tuan nya. Begitu mudah bukan?

Selain syampu lebat dan krim lebat, saya tambah stok kopi Red Guara Cafe. Memang sudah adat biasa, jika dibeli dengan borong, kuantiti banyak akan dapat diskaun dan harga yang lebih murah. Maka di sini saya ada tawaran baik untuk anda bukan sahaja pengguna tetapi boleh jadi peniaga atau agen kepada kopi red guara cafe ini.  Untuk anda yang nak beli sudah pasti akan dapat harga yang jauh lebih murah. sila hubungi saya untuk hal ini, 010-9336935.

 Dan yang paling menarik adalah pati delima, saya baru berjumpa dengan stokis yang menawarkan harga murah kepada saya untuk berniaga, Maka borong terus sementara ada modal. Jadi bagi anda jangan risau, saya memang tawarkan harga murah kepada anda dengan syaratnya hubungi saya, harga istimewa untuk pembaca blog saya.



Selain dari itu, biasalah bisnes yang hangat tengah dipromosikan oleh saya adalah Tune Talk Tone Excel. Boleh klik link yang saya sertakan itu. Walau niat asal adalah hanya untuk guna dan dapatkan point sendiri, namun setelah tahu akan kelebihan prepaid ini dan banyak kebaikan yang diperolehi bagi yang benar-benar aktif dan ingin buat bisnes ini, saya tidak boleh berdiam diri lagi.




Saya berkongsi kebaikan prepaid tune talk dengan semua kerana saya mahu anda juga mendapat kebaikan dari penggunaan telefon bimbit kita, bukan sekadar berhabis duit setiap bulan, tetapi memberi kita duit lagi. Maka saya tambah stok buku panduan dan sim card bagi mudahkan perkara ini terlaksana. Mudahkan kawan-kawan atau pembaca untuk dapatkan sim card ini walau tiada untung sesen pun untuk sim card, namun jauh pada jangka masa akan datang, memberi untung yang banyak, Mudah-mudahan.

Baik, sekadar ini dulu coretan dan perkongsian saya, jangan lupa jika nak beli, terus hubungi saya dengan mana-mana cara yang mudah bagi anda.




Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah







No comments:

Post a Comment