Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 20 December 2013

Ahli dan Pengguna Tune Talk

Assalamualaikum w.b.t,

 Saya ada soalan nak bertanya anda di luar sana, adakah anda selalu topup melebihi RM10 sehari atau lebih dari RM30 untuk sebulan? Ini bagi mereka yang menggunakan prepaid atau plan prabayar. Jika anda menjawab ya, maka anda adalah orang yang paling layak untuk menggunakan Tune Talk Prepaid. 

Kerana apa?
Ia melayakkan anda untuk mendapat banyak faedah seperti komisen bulanan, bonus dan insurans Kemalangan.

 Jangan tak percaya ya, memang ada orang yang topup prepaid hampir RM10 setiap hari, dan mereka itu ialah orang yang sedang hangat bercinta. Orang yang sedang berjauhan dari keluarga seperti suami isteri, anak dengan ibubapa dan sebagainya. Mereka ini tidak kira si lelaki atau si perempuan biasanya akan selalu menggunakan handphone untuk bertanya khabar melalui call, panggilan dan juga pesanan ringkas, sms. Malah antara mereka ini juga menggunakan prepaid tersebut untuk melayari internet bagi membuat video call, we chat, WhatsApp atau facebook. Nah maka mereka inilah yang sangat perlu akan tune talk prepaid. 

Bukan kata murah saja tetapi anda layak menggunakan prepaid tersebut secara percuma sahaja jika kena dengan caranya. Bagaimana caranya?
Jom saya bagitahu anda. Beli satu simcard tune talk yang berharga RM80, dalam nya ada air time RM30. Beli dengan pengedar sah atau dari pihak ibu pejabat, HQ sahaja. Jika tinggal jauh, boleh diposkan. Jangan beli di kedai-kedai biasa yang menjual simcard dan prepaid itu, di situ ada dijual sim card tune talk berharga RM 5 tetapi tiada program referral di mana anda boleh dapat semua faedah yang saya nyatakan sebelum ini.




Kemudian lepas beli, terus aktifkan sim card tersebut dengan cara mendaftar melalui sms. Ini ada buku panduan disertakan bersama yang beharga RM10 jika nak beli. Lepas dapat id kita, maka boleh lah kita mengajak ahli keluarga dan orang terdekat kita dahulu untuk sama-sama menggunakan tune talk ini. Maka dari sini kita akan mendapat komisen fast track sebanyak RM20 setiap kepala baru yang masuk dan ditaja oleh id kita. Lepas itu setiap bulan mereka ini menggunakan prepaid dan topup, kita akan dibayar komisen mengikut peratusan yang telah ditetatpkan. Boleh rujuk di sini.

Maka, bisnes atau perniagaan apakah yang paling menguntungkan, ini namanya anda duduk diam-diam di rumah, duit masuk setiap bulan. Tetapi sebelum untuk duduk diam-diam itu, anda perlu berusaha keras dulu untuk berkongsi kebaikan tune talk ini dengan semua orang. Jika mereka berminat, maka ajar mereka cara yang sama anda buat dan bagi yang tidak berminat, tinggalkan mereka. Tidak perlu memaksa, cara bisnes ini hanya santai sahaja. Buat dalam masa 3 tahun bersungguh-sungguh,dapatkan secara terus 400 kepala di bawah anda, saya pasti anda kan mendapat pendapatan 5 angka sebulan, malah angka ini naik menaik sehingga anda sendiri rasa seperti tidak percaya dan tidak sanggup untuk menerimanya.

Saya bercakap berdasarkan fakta yang emmang ada di depan mata. Jika anda beli buku panduan RM10 itu anda akan tahu apa yang saya tengah bercerita ini.



Maka, ayuh mulakan langkah anda hari ini dengan menghubungi saya.


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment