Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 28 December 2013

Agen Buku Mudahnya Menjemput Rezeki

Alhamdulillah, masih dipertemukan kita pada hari ini.
Alhamdulillah walau badan sudah menunjukkan tanda-tanda tidak sihat, tetapi masih ada daya untuk terus di sini.
Alhamdulillah setelah makan supplemen, gejala badan tidak sihat dapat dibendung.

Assalamualaikum w.b.t,

Untuk pengetahuan semua pembaca dan pengunjung blog ini, saya dengan rasminya telah menjadi agen kepada buku "Mudahnya Menjemput Rezeki"



Jadi, bagi anda di luar sana, tidak perlu susah payah mencari di setiap kedai buku, nak keluar rumah lagi, nak cari tempat parking lagi, maka dengan mudahnya saya bawakan terus kepada anda Anda bayar dan saya poskan kepada anda terus.

Harga sebuah buku ini ialah RM18, ditambah dengan kos pos RM6 jadi jumlahnya menjadi RM24. Anda bank in atau transfer ke akaun saya, akan saya poskan. Anda cuma perlu order dan bagi maklumat seperti di bawah.
Hubungi saya:



Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment