Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 6 December 2013

Hilang yang lama, Berganti yang baru

Assalamualaikum w.b.t

Setiap suatu perkara yang terjadi kepada kita pasti ada hikmahnya. Sesuatu yang hilang pasti akan berganti. Dan mungkin benda yang diganti itu adalah yang lebih baik dan lebih sesuai untuk kita.
Ingat sahajalah Allah yang maha berkuasa.

Apa yang saya nak kongsikan di sini adalah saya telah kehilangan nombor telefon lama saya iaitu 013-3266935. Bukan erti hilang yang sebenar tetapi masih boleh digunakan cuma sudah rasa tidak seronok kerana setelah bertukar ke tune talk, nombor tersebut telah salah didaftarkan kepada penaja yang lain. Yang mana sepatutnya suami saya yang akan menjadi penaja saya tetapi semasa tersilap taip no penaja iaitu sepatutnya 192 222 tetapi tertinggal satu nombor 2 di belakang menjadi 192 22 maka automatik saya berada di bawah penaja yang kami sendiri pun tidak kenal.

Maka di sini, boleh nampak yang sistem pendaftaran Tune Talk tidak berapa selamat lagi jika kita tersalah taip, Sebab itu sebelum hantar sms semasa pendaftaran tersebut, perlu periksa dan double check supaya tidak berlaku kecuaian seperti ini. Di sini  saya nak tegaskan kepada sistem Tune Talk mungkin boleh diperbaiki dengan menghantar sms pengesahan sebelum diteruskan untuk pendaftaran, ini bertujuan untuk menggelakkan kesalahan seperti ini terjadi.


Tetapi apa yang digantikan adalah saya mendapat nombor yang cantik iaitu 011-15106935
yang mana pangkal awal nombor adalah tarikh lahir saya iaitu 1510, 15 haribulan Oktober dan empat nombor yang di akhirnya adalah nombor yang sama seperti nombor telefon yang asal. Jika anda perasan, nombor yang saya gunakan untuk bisnes iailah 010-9336935. Juga akhir nombor sama seperti nombor yang asal dan nombor yang baru.

 Alhamdulillah, perasaan saya yang sudah sedih kerana nombor lama hampir hilang sudah bertukar gembira kerana mendapat nombor yang cantik. Mungkin sudah sampai masa saya bertukar ke nombor yang baru sempena nak masuk ke tahun baru.

Sekian cerita saya mengenai hilang yang lama berganti yang baru.



Bagi anda yang nak buat Tune Talk, jangan segan silu, hubungi saya. Saya sudah tidak sabar untuk menaja anda semua.




Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah









No comments:

Post a Comment