Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 19 December 2013

Kreatif, Payung Berdiri

Assalamualaikum w.b.t,

Macam biasa lah bila ada masa yang banyak dan kerja sudah habis dilakukan, pasti akan mengisi masa dengan mencuci mata. Apatah lagi baru saja hari gaji, cuci mata dulu mana tahu ada yang berkenan.
Dalam tertengok tengok ada ternampak satu benda yang menarik hati saya. Maka saya kongsikan di sini sebagai rekod saya sendiri dan tatapan anda sekalian.

Inilah dia Payung berdiri, ada satu bentuk di bawah payung yang tidak akan kita jumpa di mana-mana. Itu yang buat saya tertarik untuk berkongsi, bukan sebab saya nak beli. Bentuk itu yang membolehkan berfungsi seperti tapak untuk payung tersebut berdiri.

Jom tengok,
Image 1

Inilah tapaknya.  Ada pelbagai pilihan warna.
Image 4

Contoh iklan yang menunjukkan payung sedang berdiri.


Sekian.

Untuk hubungi saya bagi membeli produk yang saya jual atau nak dapatkan nasihat tentang kelas asa blog atau tune talk serta pelbagai perkara yang berkaitan, bukan untuk beli payung di atas ya.



Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment