Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 31 December 2013

Promosi Sampul Pos Laju

Assalamualaikum w.b.t,

Sedikit perkongsian mengenai sampul pos laju prabayar yang tengah dipromosikan oleh Data Pos atau National Courier Pos Laju. Rasanya tak salah untuk peniaga kecil-kecilan macam saya ini ambil peluang yang diberikan untuk membeli seperti yang dipromosikan. Ya lah paling tidak dapat berjimat kerana dapat satu sampul percuma apabila membuat pembelian secara borong.

Anda dah dapat tangkap apa yang saya cuba cerita? Jika belum, meh baca lebih lanjut.

Sekarang pos laju sedang promosikan sampul yang bersaiz S berharga RM6, jika beli dalam kuantiti 10, dapat percuma 1. Maknanya bayar dengan harga 1o pek, dapat 11 pek. Maka dapat jimat kos pengeposan dari RM6 kepada RM 5.45 sekali pos. Kira untung lah 0.55 sen, walau tak banyak tetapi bagi peniaga kecil seperti saya, rasa sangat untung tau, cuma kena keluarkan modal besar dulu. RM60 sekali beli, sebelum ni, RM6 atau RM12 saja.



Dan ada promosi untuk sampul yang lain, jika beli 5 pek dapat percuma satu. Satu beli yang saiz L berharga RM9 sebanyak 5 pek dan dapat percuma 1. Maka jika dipos jimat RM1.50 daripada biasa. Kerana 1 pek jatuh kepada harga RM7.50 yang sebelum ini RM9. Harap anda faham jika tak faham, boleh buat kira-kira sendiri. Beli dengan harga RM45 dapat 6 pek yang sebelum ini hanya dapat RM5.



Baik, harap anda faham apa yang saya bebelkan ini. Saya memberitahu kepada anda terutama yang ada bisnes kecil macam saya untuk pos dan sering guna sampul pos laju, ambil peluang ini. 

Saya tak jual ya sampul ini, jangan cari saya. Sila ke pejabat pos National Courier berdekatan.

Ok, untuk pembelian produk saya, boleh hubungi saya



Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment