Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 9 April 2015

FUNGSI GREEN TEA

Assalamualaikum w.b.t,

Seperti yang saya dah janjikan yang saya nak kongsikan kelebihan green tea yang saya telah amalkan sejak 2 minggu akhir-akhir ini kerana saya nak turunkan berat badan yang menjangkau jauh dari berat badan ideal. Saya dapat tahu fungsi green tea ini adalah dari kelab sihat yang saya join, jika anda ikuti blog saya, anda akan tahu. Dulu saya pernah beli sekotak Green tea Nature Care tetapi sekadar nak cukupkan maintan belian bulanan, tetapi saya tak minum secara berterusan, cukup sekali minum pastu tinggal lama.

Kesan yang cepat:
Alhamdulillah sekarang bila diamalkan secara berterusan, ada penurunan berat badan dan pembuangan pun dah rasa berlainan. Masa hari pertama ambil teh ini, najis keluar seakan serbuk. tetapi dah biasa ambil, ok saja buang seperti biasa.

Cara minum:
Saya selalu bancuhkan teh ini dengan air panas, biarkan seketika dan tambah air biasa untuk cepat diminum, saya suka minum suam-suam begitu
Saya sekali guna saja 1 uncang, kira buat terus banyak airnya dan habiskan masa tengah suam. Sangat sedap. Lepas minum, biasa akan sendawa dan badan akan berpeluh sihat.




FUNGSI GREEN TEA
INGAT ABCDE !!!!
A-Antioxidant (Maknanya  teh hijau mempunyai molekul antioksidan pertahanan yang menyahtoksin dalam badan dan dengan ini menghalang kesan-kesan radikal bebas yang berbahaya)
B-Burn Fat  (membantu mengurangkan tahap kolesterol: teh hijau membantu menyemak tahap kolesterol, baki nisbah lemak dalam badan dan membantu mengekalkan kekuatan kardiovaskular yang baik. Ia juga membantu dalam mengekalkan kesihatan arteri)
C-Curb Hunger (megurangkan daya untuk kita makan-makanan merapu sebab teh hijau ini mampu menjadikan kita kenyang walau ia tidak berkalori)
D-Detox (Teh hijau membuatkan pembersih kolon semulajadi yang hebat: anda boleh meminumnya secara tetap dan merasakan sistem usus anda memperbaiki. Kebanyakan orang yang minum teh hijau tidak mengalami sembelit kerana bukan sahaja ia menyemak kadar toksin di dalam badan tetapi juga mengekalkan badan yang terhidrat. Teh hijau telah digunakan beribu tahun untuk pembersihan dalam budaya Timur usus besar yang semulajadi.)
E-Energy (memberikan tenaga kepada badan, jika rasa lapar, minum saja teh ini dan anda akan kekenyangan sampai sendawa sebab ia berfungsi untuk buang angin jua)



Murah saja 20sachet RM21 sekotak

Jika nak order atau beli dengan harga diskaun, boleh join sebagai ahli terlebih dahulu kerana anda bukan saja dapat harga murah, malah anda dapat tambahan komisen sebanyak 5%, lumayan bukan.
Jangan buang masa, teruskan menjaga kesihatan dan amalkan sentiasa.

Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment