Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 18 June 2013

Lebatkan Rambut….Hilangkan Kelumumur…..


Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah bertemu lagi kita pada kali ini, semoga anda dan saya dibawah lindungan-Nya.

Pada entri kali ini suka kiranya saya bertanya soalan yang berkaitan dengan tajuk di atas.
Siapakah yang suka berambut lebat serta mempunyai rambut yang cantik lagi sihat?
Siapakah yang suka dan nak apabila terpaksa garu-garu kepala disebabkan kelumumur menapak di atas kepala?

Untuk soalan pertama pasti ramai yang jawapannya YA bukan.
Dan untuk soalan kedua pasti ramai yang menjawab TAK NAK.

Rata-rata setiap orang pun pasti mahu yang terbaik, diberikan kesihatan daripada penyakit. Kelumumur itu adalah penyakit iaitu penyakit kepala dan rambut.



Seperti pengalaman saya sendiri setelah menggunakan 2 botol syampu super lebat dan 3 botol krim rambut super lebat, saya dapat rasakan kepala terasa ringan dan rambut sangat wangi, anak-anak rambut semakin banyak yang tumbuh. Memang tak dinafikan masih ada rambut yang gugur kerana saya pun baru saja bersalin atau melahirkan anak 9 bulan yang lepas.
Seperti kata orang-orang tua, tak pasti ini fakta atau auta, yang perempuan bersalin memang akan alami keguguran rambut yang hebat sehingga lah anak kita berumur setahun dan ke atas.



Jadi apa perlu anda tunggu? Tunggu sehingga menjadi botak atau tergaru-garu sebab gatal kepala atau nak terus dapatkan produk syampu dan krim super lebat dengan segera dan mencubanya sendiri, rasai kehebatan produk ini tatkala segala ramuan produk ini menyerap ke kepala.


Anda boleh dapatkannya daripada saya, dengan terus hubungi saya:

 
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti

 
Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.


No comments:

Post a Comment