Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 4 June 2013

Started as blogger

Assalamulaikum w.b.t,

Di awal jun 2013 ini saya mulakan langkah yang agak berani disertai semangat yang berkobar dan ceria...


I'm a new Blogger....Saya seorang penulis blog yang baru bermula
dengan rendah diri memperkenalkan blog ini dan diri saya yang tidak sehebat mana....hanya manusia biasa tetapi ingin sentiasa  hidup ceria....
dan saya nak setiap detik yang dilalui adalah detik yang amat bermakna bukan saja untuk diri saya sendiri tetapi untuk orang lain jua terutama orang-orang terdekat seperti keluarga, saudara, kawan-kawan dan lain-lain....

Terima lah permulaan /starter yang agak ringkas dari saya...
Selamat berkenalan dan selamat membaca....
Enjoy your reading............

No comments:

Post a Comment