Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 23 June 2013

Target like untuk kedaionlinecikroki


 Salam hari Ahad…salam ceria..

Selamat berhujung minggu bersama keluarga bagi yang memang cuti dan tidak bekerja lebih masa pada hari ini.

Saya ingin berkongsi tentang satu cerita benar mengenai blog ini dan fan page saya.
Mula-mula saya berminat untuk belajar menulis blog, yang sebenarnya bukan minat sangat nak menulis pun, tapi tarikan pada (boleh rujukdi sini). Saya tekadkan target untuk siapkan satu entri pada setiap hari, tapi kadang-kala idea terlalu banyak, jadi saya menulis dua entri pada satu hari, dan ada kalau masa tak ada idea, saya senyap saja. Tapi bukan erti kata betul-betul senyap, saya sibuk melayan satu lagi pekerjaan baru iaitu kedai saya di alam maya “kedaionlinecikroki”.

Target guru saya untuk saya adalah dua hari ke 1 minggu untuk siap satu blog dan satu entri. Tetapi dengan cepatnya saya dapat siapkan kerana bimbingan guru ZailaMohamad dan kak Masayu Ahmad yang sangat cekap. Ingin belajar dengan dua guru ini, anda boleh hubungi mereka atau saya dengan segera.

Setelah dua minggu dilancarkan ianya mendapat sambutan yang saya kira agak sederhana hasil dari promosi dan jemputan saya kepada kawan-kawan facebook. Jadi saya menetapkan sebulan untuk pastikan kawan-kawan yang ada untuk ambil tahu akan kehadiran fan pages saya iaitu kedaionlinecikroki. Pada hari ini jumlah like sudah 111 orang.




Di sini saya nak nyatakan target saya untuk bilangan orang yang like “kedaionlinecikroki” haruslah 80 peratus daripada bilangan friend di facebook. Pada masa saya menulis entri ini, bilangan kawan adalah 914 orang, bermakna jika 80% dari itu adalah lebih kurang 731 orang dengan mengambil kira tidak semua kawan saya yang aktif facebook, dan ada juga kawan yang sama tetapi mempunyai lebih dari satu akaun facebook.

Jadi untuk melaksanakan impian dan target ini, saya harap semua pembaca yang sedang baca entri ini untuk like dengan segera fanpages saya. Jangan malu jangan segan. Di atas sokongan anda, semoga saya lebih maju dan dengan itu saya akan berkongsi semua kebaikan dengan anda semua supaya dapat menambah nilai hidup diri anda dan keluarga. Jadikan diri anda lebih bermakna untuk orang lain.

Sekian.

No comments:

Post a Comment