Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 14 June 2013

Hari Bapa…..Stokin Ajaib


Assalamualaikum w.b.t,

 Apa kena pulak tajuk hari ni ya, tiba –tiba ada bapa dan ada stokin, apa kaitannya ya?
Sebenarnya saya nak cerita pasal stokin ajaib, ianya sangat bagus kerana ada kandungan FIR (Far Infra Red), saya kira setiap bapa akan pergi kerja dengan memakai stokin kecuali pekerjaan yang tidak memerlukannya. Tetapi jika tidak perlu dipakai semasa kerja, stokin ini masih boleh dipakai semasa anda tidur. 



Ok terus kepada apa yang tersirat di hati saya yang ingin diceritakan kepada pembaca adalah sempena hari bapa ini walaupun ada yang tidak menyambutnya secara meriah tapi saya kira ramai yang tahu akan sambutan ini kerana di mana-mana sahaja iklan berkenaan hari bapa ada disiarkan dan digembar gemburkan, jadi apa salahnya pembaca hadiahkan kepada bapa anda sepasang stokin yang sangat berkualiti dan bagus untuk kesihatan kakinya. Sudah pastinya anda sayang akan bapa anda bukan.



 Jadi untuk sepasang stokin yang berharga RM49.50, ia bukan lah suatu hadiah yang mahal tetapi amat bernilai dan bermakna untuk si pemakainya.

Dan untuk para isteri apa kata sambutan hari bapa kali ini anda hadiahkan sepasang stokin ajaib kepada suami anda sebagai tanda penghargaan dia sebagai bapa kepada anak-anak anda.

Jadi apa tunggu lagi, sila lah order atau beli stokin ajaib atau stoking D ‘nifi keluaran syarikat bumiputra DCL (De Classic Life) dengan segera boleh hubungi saya. Untuk dapat harga promosi atau diskaun anda disarankan terus sms/inbox/emel kepada saya.

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog : wanrokiah.blogspot.com
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Kedaionlinecikroki

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti

 
Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.


Sekian.

No comments:

Post a Comment