Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 12 April 2014

Wah semudah namanya

Assalamualaikum w.b.t,

Ini kali pertama saya iklankan produk jualan saya dalam mudah.my, rupanya memang mudah saja untuk iklankan ia. Hanya mendaftar masuk dalam ProNIaga dan ikut saja langkah-langkah mudah yang dinyatakan kemudian secara terus dapat iklankan sebarang produk. 

Dan mungkin juga sebaik saja saya iklankan produk ini, kerna ia produk makanan dan harganya murah, maka ramai yang menghubungi saya untuk membeli dengan kuantiti yang banyak malah secara borong, sedangkan saya hanya 'mention' pemebelian 1pek dan 2pek saja dan saya akan terus pos. 

Tetapi lain yang saya terima, yang paling tak tahan minta beli dengan harga yang terlampau murah sedangkan kita sendiri pun tak dapat harga itu dari pembekal

Ok,  jom layan iklan saya di mudah.my
Baru letak iklan jam 10.57am dan 11am sudah dapat panggilan  



Sebenarnya banyak lagi iklan lain tentang produk jualan saya akan saya muatkan dalam mudah.my tertutama produk sunnah dan kurma sempena bulan ramadhan yang akan datang. Namun saya perlu bersedia dengan panggilan yang nak beli secara borong, maka saya akan sediakan dulu stok yang mencukupi barulah seronok untuk berniaga.

Bagi anda yang ada produk jualan, boleh cuba letakkan iklan anda di mudah.my, dengan mendaftar masuk secara percuma ke dalam website mudah.my.

Untuk pertanyaan lanjut mengenai produk jualan saya atau teringin sangat nak makan oat chocolate choco ni, boleh lah hubungi saya seperti berikut.

Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah




No comments:

Post a Comment