Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 27 April 2014

Biskut Rainbow @ Lidah Kucing

Assalamualaikum w.b.t,

Pernahkah anda mendengar nama biskut rainbow atau lidah kucing yang bewarna-warni seperti pelangi, sangat menarik dipandang mata dan sangat sedap dimakan. Anak-anak juga sangat sukakannya.

Saya membeli biskut ini yang berbentuk bunga, sebenarnya ada satu lagi rupa bentuk seakan bentuk lidah yang panjang tetapi bewarna-warni tetapi tidak tahu kenapa dinamakan lidah kucing, Jika biskut pelangi tu memang boleh diterima akal kerana warnanya.

Jom layan gambar dulu, saya beli sebekas kecil ini dengan harga rm15, rasanya ada dalam 50 keping biskut yang nipis dan sangat rangup. Saya tak kira pun, bila buka terus ngap saja, bagi kawan rasa dan bawa balik rumah untuk anak. Ternyata anak sulung saya sukakannya.


Susunan dalam bekas yang nampak cantik tersusun dan teratur saja.

Perkongsian untuk kali ini hanya sekadar catatan, saya belum jual lagi biskut ini, tengoklah jika ada peluang dan pembekal yang tawarkan untuk saya jual, sudah pasti akan saya sahut cabaran ini. Yelah musim raya pun dah dekat, mesti laku jika jual biskut yang sedap dan rangup, bukan saja cantik.

Sekian dulu.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah




No comments:

Post a Comment