Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 15 April 2014

Iklan Oat Chocolate Choco

Assalamualaikum w.b.t,

Ya Allah saya mengalami keterujaan yang amat setelah menceburkan diri dalam perniagaan Oat Chocolate Choco ini. Tidak disangka yang permintaan serata negeri amat tinggi akan biskut oat ini.
Setelah saya iklankan di mudah.my, memang bertalu-talu panggilan telefon dan mesej yang tiba di telefon saya, agak penat untuk mejawab kesemuanya. Ini kerana semua yang menghubungi tersebut ingin beli secara borong dengan harga yang lebih murah dari harga yang kita sendiri dapat.

Gara-gara tersebut juga telefon saya cepat kehabisan bateri. Dan terpaksa guna telefon yang lain untuk menjawab dan membalas  panggilan dan mesej yang penting dari para pelanggan yang telah set untuk beli.

Penat memang penat namun agak gembira dan teruja kerana iklan saya yang dibuat secara percuma mendapat sambutan yang sangat tinggi di kalangan penduduk di Malaysia. Mungkin juga kerana sekarang ini menjadi trend terkini seperti yang saya tuliskan di entri sbelum ini. Telah menjadi fenomena bagi tahun ini, memang sangat menggalakkan bagi mereka yang nak berniaga untuk dijadikan kudapan pada hari raya nanti.

Dan yang paling penting saya ada pelan pemasaran yang agak mudah untuk mereka yang belum pernah cuba makan biskut oat chocolate choco ini. Bukan terhad untuk orang yang terdekat saja malah ada juga yang beli secara pos pun paket kecil yang saya dah bungkuskan semula.





Ini bertujuan untuk mereka yang sedang bekerja dan hanya makan untuk masa rehat saja. Bukan untuk dikongsikan dengan rakan.

Ok, sekian dulu.





Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment