Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 23 April 2014

Oat Choco Naikkan trafik blog dan lebih dikenali

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah walaupun terasa penat ke hulu ke hilir sejak dua menjak ini dan terpaksa menjawab pangilan telefon yang masuk lebih dari 10 hingga 20 panggilan sehari namun rasa berbaloi dan puas hati kerana kebanyakan pelanggan yang datang dari blog ini sebenarnya adalah orang di sekeliling saya saja.

Berdekatan dan ada juga yang jauh memerlukan kita pos kan kepada mereka namun apa yang saya perasan kali ini ramai malah kebanyakan nya berdekatan sangat dengan saya yang mana pelanggan dari UKM, sekitar rumah saya, kilang sony, pejabat pos dan tak kurang juga dari rakan-rakan yang datang sendiri mengambilnya di tempat saya bekerja atau di shell berdekatan dengan rumah.

Semua ini adalah gara-gara Oat Choco Chocolate, kebanyakan ibubapa yang membeli pula adalah kerana anak mereka yang nakkan. Di sekolah mereka sudah popular dengan biskut oat ini tetapi harga yang dijual di sekolah agak mahal berbanding jika dibeli dengan saya. (Promosi ni)



Dan yang paling seronok kini saya dah ada banyak stok dan dapatkan stok dari banyak tempat bukan bergantung pada satu tempat sahaja. Walaupun harga berbeza tapi boleh lah nak buat berniaga kecil-kecilan.


Cukup sekadar di sini dulu, jika anda nak order oat choco jangan lupa untuk hubungi saya, sila klik entri ini untuk tahui harga yang saya jual runcit dan borong.

Atau boleh hubungi saya:


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


1 comment: