Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 5 March 2014

Kisah Benar

Assalamualaikum w.b.t,

Pada pagi yang hening ini saya nak ceritakan kisah yang berlaku pada malam semalam, memang kisah benar yang berlaku pada kami anak beranak.

Anak kecil saya yang sekarang ini yang bongsu setakat inilah menangis dan nampak gaya macam sakit, tidak lena tidur. Jam dalam pukul 1 pagi lebih macam itu,  saya pujuk dan baringkan dia si sebelah saya. Kemudian saya sapukan kedua-dua betis nya dengan Miracle Refreshing Spray, perutnya saya urut-urut sehingga ke kaki dan belakang badan. Dalam tengah urut-urut, dia kentut, keluarkan angin, lepas tu baru nampak dia senyum macam lega. Agaknya kembung perut sebab itu tidak boleh tidur dengan lena.

Kemudian saya bagi susu dan tertidur di sbelah saya dengan lena, sedar-sedar dah jam 6 pagi.

Ceritanya kadang saya yang tukang urut pun boleh terkeluar angin sebab bau mint yang kuat dari Miracle Refreshing Spray. Maklum sajalah Miracle Refreshing Spray ada kandungan mint oil, minyak kelapa dara dan minyak aromaterapi yang mana juga sangat menenangkan dan hilang stress atau tekanan.



Bagi anda yang berminat untuk mandapatkan MRS 30ml, yang mana saya rasa patut ada di setiap rumah. Mudah untuk kegunaan satu keluarga. Dan juga yang MRS 10ml simpan di dalam beg kerja atau dalam poket untuk mudahkan bila masa diperlukan.

Tak mahal harga sebotol yang 10 ml RM9.90 (saya genapkan RM10 untuk mudahkan pengiraan)
Yang 30ml RM39.90 (saya genapkan RM40 untuk mudahkan pengiraan)

Ada saiz yang lebih besar iaitu 60ml (tahan untuk kegunaan dua bulan), berharga RM79.90 (saya genapkan RM80 untuk mudahkan pengiraan).

Saiz yang 2ml hanyalah pek tester bagi yang baru nak rasa dan cuba. Biasanya 3 jenis bauan, Elegant, Lovely dan Sweet RM5 setiap satu.

Antara kegunaan MRS yang lain adalah



Boleh hubungi saya jika berminat



Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah




No comments:

Post a Comment