Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 10 March 2016

Duk Rumah saja pun dapat pendapatan : Keahlian Percuma DCL

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak kongsi kan kejadian semalam, sebenarnya ini bukan kali pertama perkara begini berlaku. Ada kalanya untung runcit mencecah RM100, iaitu 3 angka dalam 1 hari. Tiada apa yang perlu dilakukan tetapi hanya berusaha sahaja dan buat iklan untuk produk jualan kita, kadang tak perlu pun keluar dari rumah tetapi dapat income, atau pendapatan.

Di saat anda sabar melayan kerenah anak-anak kecil dalam jagaan anda, di saat anda sabar melakukan kerja-kerja rumah yang tak pernah habis. Itulah dikatakan kuasa online di zaman canggih ini. Kadang tak perlu berpeluh di panas mentari untuk keluar menjual, kadang tak perlu kotor tangan bersalut tepung dan sebagainya. Jika sudah dikatakan rezeki dan sudah ada penetapan daripada Allah s.w.t atas usaha yang telah kita lakukan. In shaa Allah dipermudahkan.

Sebenarnya siapa sahaja berhak mendapat rezeki masing-masing jika berusaha.
Syarat utama adalah usaha.

Untung yang saya katakan berikut adalah setelah anda berusaha berniaga menjual produk anda melalui atas talian yang dinamakan juga online.
Syarat nak jual online perlu adanya blog, perlu ada fan page di media sosial. Perlu adanya facebook dan pelbagai nama lagi dalam sistem talian sekarang.

Semalam untuk saya tak besar tetapi sangat OK sebab saya tak perlu buat apa-apa seperti keluar rumah untuk menjual keluar rumah untuk poskan barangan, tak perlu promosi kerana saya sudah lakukan banyak kali sbelum ini di media sosial. Apa yang perlu saya lakukan adalah dan hanyalah melayan pelanggan atas talian dengan baik, istilah follow up, istilah jaga pelanggan dengan baik, tanya khabar mereka.

Pelbagai produk yang saya jual ,tetapi yang paling mudah dan saya suka adalah menjual produk yang ada ulang beli seperti produk kesihatan, supplemen untuk kesihatan. yang mana pelanggan akan gunakan dan ulang beli jika kena dan sesuai untuk mereka. Produk yang top saya jual sekarang adalah produk DCL. Ya ramai kawan dan pelanggan terdekat ingat kami sudah berhenti dari mejual produk ini kerana ada masalah dalaman syarikat. Sebenarnya untuk berjaya, kita bukan perlu fokus pada masalah tetapi fokus pada kebaikan.

Ada juga syarikat yang selalu bandingkan produk yang lain, itu pun sebenarnya salah sangat, anda tak perlu ceritakan keburukan produk lain jika anda ada produk anda yang baik. Fokuskan saja pada kebaikan produk anda dan in shaa Allah, Allah akan mudahkan jualan anda.

Sekian dulu dan sebelum saya akhiri entri kali ini. saya nak promosikan keahlian percuma untuk produk DCL. Kerana keahlian anda berdaftar dengan syarikat DCL yang dulu, lepas itu EDCL sebenarnya dah tak valid lagi.

Ada beberapa pakej yang anda boleh pilih sesuai dengan produk yang anda selalu gunakan.
Dengan hanya RM188, anda dapat 2 produk dan keahlian percuma serta kos pengeposan pon percuma. Hubungi saya untuk info lanjut 010-9336935.

PAKEJ 1: 2 BOTOL BIDADARI BIASA RM188

PAKEJ 2: 2 KOTAK NUCELL RM188

PAKEJ 3 : 1 BIDADARI BIASA + 1 NUCELL RM188







Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog DCL : http://sihatdancantikdengandcl.blogspot.my/
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment