Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 9 March 2016

Suka Kongsi : Periuk Noxxa Terbaik

Assalamualaikum w.b.t,

Syukur walaupun dalam proses untuk menjaga kesihatan dan mengawal pengambilan makanan yang diambil, kerana dalam proses untuk menurunkan peratusan lemak, masih lagi dapat bersama dengan rakan-akan yang suka suka untuk'potluck'. Sebenarnya saya cuba untuk mengelak tetapi dipaksa oleh rakan yang baik dan sehingga saya terpaksa menerimanya. Tiada salah nya untuk join tetapi kita haruslah kuat untuk hadapi cabaran dari tepi, kiri kanan dan atas bawah. Cabaran untk menghadapi pujuk rayu kawan-kawan yang tidak memahami erti diet sihat, cabaran kepada makanan yang berada di depan mata.

Saya kongsikan tips di sini:
1-Kenyangkan dulu perut anda dengan pembuka mulut, seperti buah-buahan dan sayur-sayuran jika ada. Itukan sunnah Rasulullah
2- Minum air putih dahulu sebelum makan, ia juga membantu kita dari pada makan berlebihan dan kenyang lebih cepat
3-Hiraukan usikan kawan-kawan yang tidak memahami apa erti diet sihat yang sebenar.

Saya suka kongsi apa yang saya update  di laman muka buku milik saya dan diletakkan di sini

Saya suka MASAK walaupun saya tak pandai masak. Sebelum berkahwin memang saya tak pernah masak di rumah kampung saya, hanya masak apabila tinggal di rumah sewa bersama rakan-rakan. Mak saya bagitahu suami saya sebelum berkahwin, yang saya memang 0 bab masakan, nak siang ikan pun saya tak pandai tapi itu saya yang dulu, sekarang alhamdulillah dengan bantuan gajet di dapur yang makin hari makin canggih, saya bolehlah kata orang masak bodo bodo untuk makan sendiri dan keluarga. Kita perlu sediakan duit dan beli saja, nak lagi best pujuklah suami untuk belikan. Dan saya baru saja join group WA yang selalu kongsi resepi-resepi best setelah guna periuk Noxxa. Dulu seingat saya tahun lepas saya hampir beli Iron yang canggih dengan syarikat yang sama jual periuk Noxxa tapi tak kesampaian sebab suami saya tak kasi walaupun ketika itu duit kutu saya yang dapat. Tapi in shaa Allah tahun ini dapat duit kutu saya akan tunaikan impian saya itu. Sebab benda yang bantu mudahkan kerja kita di rumah dan di mana saja apa salahnya kita melabur untuk kegunaan diri sendiri.

periuk noxxa: gajet di dapur yang jadi kesukaan saya sekarang
Harga sebiji periuk ini sangat berbaloi dengan kegunaan nya yang macam-macam. boleh masak dengan mode yang pelbagai. Cepat masak dan jimat elektrik, jimat juga tenaga kerja kita.
Jika nak harga yang lebih murak, jimat dalam 20-30% dari harga pasaran, baik join ahli. Boleh hubungi saya ya.

Sebenarnya banyak lagi yang saya nak kongsikan mengenai apa yang saya buat dan saya rasa ia juga baik untuk anda. Tunggu nanti sambung lagi.

Jika anda berkenan dan berkeinginan nak beli sebarang produk yang saya niaga, boleh hubungi saya ya

Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment