Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 13 March 2016

Mudahnya memasak Dengan Periuk Noxxa

Assalamualaikum w.b.t,

Baik saya nak ceritakan pengalaman saya sendiri sekaligus nak promosikan produk terbaik periuk Noxxa. Saya baru saja gunakan ia dan saya tahu ia bukanlah murah untuk dibeli dan disimpan tanpa gunakan di rumah. Dapat saja periuk Noxxa ini, esoknya saya terus tanak pulut kuning dan masak rendang ayam, sebab saya pantang makan daging kerana ia lambat utnuk dihadam. Alhamdulillah ia sangat membantu memudahkan kerja memasak saya di dapur. Yang paling teruja selepas saya tengok video panduan memasak menggunakan noxxa dan baca buku panduan yang dibekalkan sekali semasa membelinya, saya tak sabar nak mencuba pelbagai fungis yang ada dalam periuk ini.
Ia bukan periuk biasa, ia bukan saja boleh masak nasi seperti rice cooker tetapi pelbagai fungsi.

Antara ayat iklan yangs aya gunakan untuk Noxxa

Nak Jimat masa?
nak jimat elektrik?
Gunalah periuk canggih Noxxa

Masa tak terbuang, elektrik pun jimat

dan makanan berkhasiat,
tanpa garam ,tanpa perasa.
Rasa lemak-lemak manis kacang kuda yang asli direbus
Ada rasa tawar, ada rasa manis
Tinggi Protein-khas untuk diet sihat

Saya baru sebulan menggunakannya
Dan saya guna kan ia betul-betul
Orang kata lenjan habis
dan kini saya dah jatuh cinta dengan nya

Saya dengan niat nak bantu kaum suri semua supaya ada 1 biji Noxxa periuk ini di rumah masing-masing
jika anda berminat, jom boleh beli secara Cash atau Kutu
Biar kerja kita di dapur jadi mudah dan masa terluang boleh digunakan untuk pelbagai perkara yang lain
Iaitu berbakti kepada anak-anak dan suami
beribadah dan tambah solat sunat untuk kejar pahalanya
boleh tambah ilmu melalui bacaan buku atau internet, boleh hadiri kelas-kelas ilmu
boleh fokus untuk bisnes online sebagai hadapi zaman gawat dan tambah pendapat dari sikit-sikit akhirnya jadi bukit.

Periuk Noxxa, nak beli hubungi 010-9336935


Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog DCL : http://sihatdancantikdengandcl.blogspot.my/
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment