Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 30 November 2014

Lucky Draw Winners: Kitchen Essentials

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak kongsi pengalaman saya menghadiri perhimpunan tupperware yang dianjurkan bukan dari organisasi saya namun ia berhampiran dengan tempat tinggal saya dan memang sinilah stokis yang saya selalu datang untuk beli dan ambil stok tupperware.

Kerana hari itu saya bekerja, jadi saya pilih untuk hadirkan diri di Bangi saja walaupun saya ada juga beli barang di stokis Putrajaya. Kerana Putrajaya buat pada jam 12 tengahari tapi sya habis kerja sebab ambil cuti separuh hari kena keluar jam 12.30. Maka malas nak berkejar-kejar dan juga saya nak menghadiri Majlis Naik Rumah Baru bekas majikan lama saya yang sekarang menjadi rakan seakademi saya dalam Akademi Bekerja Dari Rumah dan rakan niaga dalam bisnes online juga beliau dah sah menjadi ahli bawah saya sebagai konsultan Tupperware, Alhamdulillah indahnya silaturahim ini.

Baik, masa saya sampai di stokis dalam jam 2.30, memang saya bajet akan mula lambat kerana sebelum ini diberitahu akan mula majlia Lucky Draw pada jam 2, tapi tekaan saya meleset kerana di saat akhir stokis ini buat keputusan untuk mula jam 3. Maka kami yang dah hadir menunggu dengan sabar. Sambil itu boleh lah snap beberapa gambar sebelum majlis bermula.
 Jom tengok.

Hadiah dibalut dalam hamper kecil untuk bagi ramai yang menang cabutan

Hadiah yang tersusun siap di meja

Susunan hadiah, satu saja Grand
 Memang terlalul ramai yang membeli dan ada cabutan, tetapi yang hadir pada hari ini pun ramai dari biasa majlis perhimpuna. Semua target nak dapatkan hadiah cabutan bertuah. Ada juga nama yang sama naik berkali-kali namun orang tersebut tak hadir. maka kena banyak kali cabut dan cabut.
Audit tengok ada tak cabutan nama kita
Sehingga satu masa tuan punya stokis agak bosan dan buat cara lain, ambil nama siapa yang datang saja dan cabut nama semua yang hadir, sebab itu saya berpeluang juga menang satu hadiah, Alhamdulillah. Tapi dengan syarat yang hadir hari ini memang ada nama untuk cabutan yang banyak-banyak tersebut.
Orang pertama yang namanya naik

Cabutan terakhir yang Grand worth RM500
 Dan saya pula dapat , jeng      jeng     jeng......Akhirnya ada juga rezeki untuk saya yang datang pada hari ini, berbaloi jugalah dirasakan.
B2B yang berharga RM59.80
Tapi saya tawarkan bagi siapa yang nak kan B2B ini saja jual RM20 saja sebiji, bagi siapa yang berkehendak segera hubungi saya ya. Dan harga ini lebih murah dari harga ahli sendiri. Saya tawarkan yang terbaik untuk pembaca blog saya saja. Jadi jangan lupa, hubungi saya Wan Rokiah 010-9336935.

Sekian





Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment