Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 22 November 2014

Tupperware Murah: Sangat Murah

Assalamualaikum w.b.t,

Saya terpanggil untuk berkongsi mengenai produk tupperware, jika kita belum mengenal dan tidak tahu mesti kita akan fikir dan nampak produk tupperware ini mahal. Ya saya juga seperti itu dahulu tapi bila dah hampir setahun join dan aktif berniaga tupperware secara online dan rajin mengikuti perkembangan tupperware, saya dapat banyak maklumat dan tahu bagaimana cara nak dapatkan tupperware dengan harga yang murah

Tips untuk dapatkan Tupperware dengan harga Murah:
(paling penting sales kita dapat untuk layak kita perolehi komise)
1-Beli ketika OFFER, biasa dalam katalog tumpukan pada yang ada less10%-30%
2- Beli semasa ada event dari Tupperware, biasa ada beberapa kali dalam setahun, event yang berbeza pada tarikh yang berbeza.   Contoh hot spot, jubilee, recognition event. Biasa akan dapat less 40% -50%.

Dan yang paling best jika anda ahli, anda layak dapat lagi 25% tambahan less. Bukankah itu sangat berbaloi dan murah daripada biasa.

Dan macam saya seorang peniaga dan aktif berbisnes, sudah pasti event dan time offer begini yang menjadi tumpuan dan masa terbaik untuk saya sahut dan beli untuk dijadikan stok dan biasanya saya akan jual murah juga daripada harga biasa.

Baik dan kini saya nak offer produk tupperware yang murah untuk anda, tak kira anda dah ahli atau belum, anda layak beli dengan saya. Yang belum ahli itu, jom join hari ini kerana ada tawaran hadiah untuk anda.

Saya nak offer separuh harga atau 50% less dari harga asal : RM90 (hubungi saya 010-9336935)
Large deep plate
 Yang ni saya nak offer spice saver less 35%-40% dari harga asal RM81.60(hubungi saya 010-9336935)
Smart spice saver

Yang ni nak bagi sampai dapat pada yang berkehendak, bekasnya besar dan cantik (hubungi saya 010-9336935 untuk harga)

 Mini bowl ini saya memang nak bagi sebagai gift, jadi jika ada yang nak boleh beli secara murah atau anda beli apa-apa produk tupperware dari saya dan saya bagi ini PERCUMA kepada anda (hubungi saya 010-9336935)

Ok selamat menjamu mata dan lakukan pembelian anda semasa tengah murah ini.
Sekian.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment