Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 2 November 2014

TIPS Miliki Ebook Sendiri

  
Assalamualaikum w.b.t,

Imej dari google


Mungkin saya bukan orang yang layak untuk bagi tips ini tapi ia lahir dari fikiran saya sendiri untuk dikongsikan pada anda dan menjadi rujukan untuk saya sendiri di masa akan datang. Mungkin anda yang ikuti blog saya tahu yang saya ada impian nak buat/tulis ebook sendiri. Boleh baca di entri ini.

Tips untuk bina Ebook

                  1)      Ada idea kasar
                  2)      Ada isi-isi kasar yang nak ditulis
                  3)      Ada gambaran tentang Ebook anda tersebut dari segi  kandungannya, pembacanya dan lain-lain
                 4)      Tulis isi-isi dahulu, jadikan entri di blog dulu. Tapi jangan tulis semua, hanya tulis separuh dulu dan slebihnya sambung di Ebook nanti.
                 5)      Banyakkan tips-tips tentang isi kandungan dan tajuk Ebook tersebut
                 6)      Banyakkan buat kajian terlebih mengenai  tajuk Ebook
                 7)      Kumpulkan testimoni-testimoni dari pembaca blog mengenai tajuk ebook yang nak ditulis, minta pendapat mereka


Yang ini semua tips yang saya terfikir, saya sendiri belum jalankan ia. Tunggu, saya kan buktikan ia menjadi kenyataan.
 



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment