Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 1 December 2014

Water Filter Murah Hanya 1 Dec 2014

 Assalamualaikum w.b.t,

[OFFER 1DEC]

Assalamualaikum dan Salam 1 December 2014
Sempena saya gaji dan ramai juga yang gaji hari ini
Saya buka tawaran water filter ‪#‎tupperware‬ hanya berharga RM1xxx.00 dan dapat FREE gift 1 set One Touch Mural 4 biji
Harga sebenar RM2790

Jom limit untuk 2 set saja
Tawaran sehingga jam 12 malam ini
Pm saya nak bayar tunai/ansuran pun boleh
Booking RM500 hari ini
jangan lepaskan peluang baik ini
Yang baik begini tak datang berkali-kali




Itu antara ayat iklan yang sedang saya tawarkan sekarang. Jadi bagi anda yang bertuah dan telah lihat iklan ini, boleh call/sms/watsap saya segera 010-9336935. Siapa yang bayar booking dulu lebih diutamakan.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment