Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 4 November 2014

Hari Terbuka Tupperware : HOT SPOT 2014

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak cerita mengenai peristiwa yang berlaku pada bulan lepas iaitu bulan september yang lepas. Di mana Tupperware adakan hari Hot Spot iaitu hari acara besar-besaran utnuk promosikan produk tupperware dan nak dekatkan masyarakat dengan kehidupan sihat.

Hot spot adalah hari banyak dapat hadiah yang syarikat sediakan, memang nak tarik prang ramai datang, yang dah ahli dan yang belum join ahli.
pengalaman saya sendiri, mendaftarkan beberapa ahli baru masa acara ini, sangat lumayan. dan ada juga orang baru yang belum join ahli datang sendiri untuk join, memang istemewalah program begini. saya suka

Saya tak boleh nak bercerita panjang, anda sendiri lihat gambar-gambar yang saya kongsikan dan tengok sendiri kemeriahan nya dan keseronokan nya.

bagi anda yang nak join lagi aktiviti begini, hubungi saya sebab hot spot yang akan datang akan diadakan dalam masa yang terdekat, awal November iaitu 8-9hb ini.


Saya layak spin & win untuk menang hadiah sebab daftar ahli baru

Persediaan di awal majlis

Antara barangan yang ada, boleh tengok dan pegang, rasa sendiri

Gerai nano water filter, siapa yang beli hari ini dapat FREE set OT mural

Lacto fiber dan Berry gen dapat percuma dan boleh rasa sendiri masa aktiviti ini

Acara untuk main game (tutup bekas) , Find & Match

Gerai demo untuk memasak guna inspire cookware, pelbagai jenis masakan ada

Mr Nash dari HQ dan sis Ina Zurina sedang beraksi

Banyak ilmu  Nano water Filter yang saya dapat dari sini

Ini antara aktiviti yang ada pada hari ini, ahad

Demo lacto fiber

Master chef nak masak nasi dan lauk



Join tengok saja sebab ini majlis orang, hormat

Puas hati dapat tengok dari dekat sebagai pelawat



Alat tupperware yang akan saya dapatkan nanti, Kitchen on the move

Best guna kitchen on the move ni


Guna fryer inspire kesukaan saya





Masa untuk makan, sangat sedap dan puas makan

Juri kecil rasa dan bagi komen 'sedap'

Hadiah pertama yang dapat hari ini, sebab join main game

Budak baru bangun tidur, kena angkut sekali

Aktiviti tambahan saja, karaoke


Acara lelong guna tupper dollar yang dikumpul, penutup majlis

Sekian dulu, dah lam cerita ini berada dalam draft dan sekarang baru ada amsa untuk dikongsi pada umum. Maaf atas kekurangan, semua datang dari diri saya sendiri.

Baik untuk anda yang ingin join majlis sebegini atau berminat untuk join ahli tupperware dengan saya, hubungi saja saya Wan Rokiah 010-9336935, saya akan bantu seboleh nya, paling tidak berjaya seperti saya malah lebih lagi mengikut kemampuan anda.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment