Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 27 November 2014

Belajar Bisnes Online Tupperware dengan Kelas Asas Blog

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak mengajak anda di luar sana yang nak belajar asas-asas berniaga online dengan guru yang berpengalaman dalam bidang ini dan juga mempunyai blog yang berpengaruh serta fan page yang diikuti oleh ramai pengikut, boleh join kelas yang akan saya adakan seperti di bawah. Untuk info lanjut, anda boleh hubungi saya mengenai Yuran dan alamat kelas diadakan. bagi mereka yang berada jauh dari sini dan ada tempat sendiri, boleh juga aturkan pada masa yang lain serta tempat anda, kita akan turun ke sana, janji anda sanggup nak belajar dan diajar.


Bisnes tupperware memang mudah dijalankan secara offline kerana boleh dapat pelanggan yang terus apabila mereka merasa dan melihat sendiri namun bagi seorang peniaga anda kena memikirkan tempat, bayaran sewa, peralatan seperti meja, kain alas, payung dan lain-lain, barang-barang jualan serta pengangkutan untuk diguna pakai semasa hari jualan. Juga kena ambil kira upah orang yang jaga kedai dan sebagainya. Kos agak tinggi. Dan masa kedai buka hanya terhad saja, pada masa tertentu sahaja.

Namun jika anda jalankan secara online dengan cara yang betul, anda akan dapat layan seramai yang mungkin pelanggan anda dalam satu masa dan paling menarik kedai anda beroperasi 24jam/7 hari seminggu kerana sentiasa buka, pelanggan anda hanya perlu taip key word atau barang apa yang mereka kehendaki dan sudah dapat cari blog anda.  Itulah sebabnya saya galakkan anda join kelas ini dan dapatkan ilmu sebanyak mungkin.

Dalam kelas ini anda bertuah kerana bukan sahaja diajar untuk uruskan sebuah blog, fanpage dan juga medium online yang lain namun anda akan mengenal produk Tupperware dan cara menggunakan produk ini dengan baik. Sangat penting bagi seorang peniaga untuk ketahui kebaikan/keburukan serta cara yang betul untuk menerangkan pada pelanggan supaya pelanggan mudah tertarik hati dan membeli dari kita. Sebab itu sebagai ahli tupperware yang bertanggungjawab atau lebih dikenali sebagai konsultan, anda harus tahu untuk menerangkan produk pada pelanggan atau orang ramai.

Sekian dulu

Jangan lupa untuk hubungi saya, Wan Rokiah 010-9336935 untuk join kelas ini atau belajar cara menjual serta jika nak beli produk jualan saya.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment