Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 24 February 2014

Minyak Ajaib Kelapa Dara

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah, seperti biasa saya sudah mencuba dulu dan telah menjadikan  diri sendiri dan keluarga sebagai testimoni dulu untuk Minyak Ajaib ini. Yang mana saya dah guna untuk anak saya yang kecil, 1 tahun lebih umurnya yang ada sedikit ruam di kedua-dua belah pipinya dan kedua-dua betis. Sebelum ini tidak pernah kena, hanya semasa balik dan berada di kampung. Mungkin keadaan cuaca yang tersangat sejuk dan tiba-tiba panas yang mendadak. Naik ruam di pipi dan betis.

Si anak pula kadang menggaru mungkin kerana gatal menjadikan lagi merebak dan sangat teruk. Nasib baiklah selepas disapu MRS atau Miracle Refreshing Spray, kurang aktiviti menggaru dan selepas sehari ruam di pipi langsung tak kelihatan, hanya tinggal kesan di betis yang masih ada. Saya tanpa jemu sentiasa menyapu MRS setiap kali balik dari TASKA dan sebelum tidur.

Sekejap sahaja dalam 2 hingga ke 3 hari sudah langsung tiada ruam tersebut. Alhamdulillah.

Sebenarnya sudah lama saya mengetahui mengenai MRS ini kerana banyak iklan dari rakan-rakan muka buku cuma belum terbuka untuk mencuba. Setelah di promo oleh seorang kenalan dalam Akademi yang sama, saya tertarik untuk mencuba ketiga-tiga bau yang ada iaitu

Elegant - Bau Lembut
Lovely - Bau Rose
Sweet - Bau manis buah beri

Dan yang saya paling suka adalah Bau sweet. Memang lekat bau nya. Saya beli yang trial pack 10ml untuk ketiga-tiganya. Tujuan bukan hanya untuk sendiri guna tetapi untuk sampel sahabat yang lain di tempat kerja.

Pertama kali mencuba memang dah jatuh hati kerana hilang mengantuk yang biasanya ada selepas makan tengahari di tempat kerja. Sapukan sedikit sahaja di belakang tengkuk dan saya dah rasa kesan yang sangat menyengarkan. Terasa seperti terkena kejutan elektrik pun ada.

Rupanya MRS bukan sekadar untuk menyegarkan tetapi ada banyak faedah lain terutama untuk rambut. Ye lah bahan utamanya pun dari Minyak Kelapa Dara, memang sangat elok.



Antara kebaikan produk MRS yang diketahui:

MRS terdiri dari 3 bahan utama iaitu Minyak Kelapa Dara, Minyak Aroma terapi untuk menenangkan emosi dan Minyak Mint yang memberi kesan berangin dan menyegarkan pada badan.

Saya kongsikan sedikit maklumat untuk saiz produk yang ada, biasanya yang botol kecil 10ml untuk pek percubaan tahan untuk 7-10 hari jika benar-benar gunakannya.
Pek atau botol yang 20ml untuk 10-15 hari
Pek atau botol yang 30ml untuk 15-30 hari
Pek atau botol yang 60ml untuk 31-60 hari


Ini pula antara testimoni yang saya dapat dari pembekal saya yang dikongsikan di laman web nya.

Akhir sekali gambar botol dan saiz masing-masing yang ada.Cuma pek yang 2ml sudah tidak ada stok.


Untuk mengetahui harga setiap produk dengan kos pos, bolehlah hubungi saya. Jangan risau, biasanya saya akan bagi diskaun untuk pelanggan saya.


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment