Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 26 February 2014

Amalan Untuk Kaya



Assalamualaikum w.b.t

Copy from google

 Saya ada terbaca dan dari pembacaan, saya rasa amalan yang dilakukan oleh seorang peniaga ini sangat bagus, bukan niat asal untuk mendapatkan kekayaan dalam bentuk wang ringgit tetapi bila diamalkan amalan ini, tak mustahil membolehkan kita memperolehi kekayaan.

Kadang kala kita kena berfikir kenapa Allah tidak menjadikan kita seorang yang kaya-raya dari awal? Adakah kita tidak layak untuk kaya? Dan setiap jawapan yang dijawab mestilah dengan fikiran positif. Allah tidak memberikan kekayaan kepada aku mungkin kerana  Dia menyuruh aku lebih berusaha, supaya aku tidak alpa dengan kekayaan. 

Mungkin kekayaan itu akan menjadikan aku lupa dan langsung tak ingin berusaha lagi. Maka bersangka baiklah dengan Allah, tuhan pencipta kita dan Dialah yang menentukan segalanya.

Baik antara amalan tersebut adalah:

Amalan untuk dapatkan sales 10k??, sebagai contoh sahaja 10k
1-Jangan tinggal sedekah
2-Solat Dhuha 4 rakaat 2 kali salam
3- Zikir Ya Wahhab & Ya Razzaq
4-Mawlid ya hanana
5-Sentiasa berdoa pada Allah, mohon  pada Nya
Tak perlu tengok TV pun OK, pasang nasyid atau zikir sahaja dgn DVD yang berciri keagamaan dan motivasi.

Di atas adalah amalan yang saya ringkaskan. Sebenarnya ada banyak lagi dan lagi jika anda mencari, pasti beroleh.



Bagi anda yang berkenan akan produk jualan saya, boleh lah hubungi saya untuk membeli atau ada sebarang pertanyaan.


Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment