Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 3 January 2018

Testimoni Minuman Phytopowder Nutrilite

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak kongsikan khasiat minuman Phytopowder Nutrilite yang sudah jadi minuman kegemaran saya dan anak-anak.

- Minuman khasiat seisi keluarga
- Kaya dgn vitamin, mineral & phytonutrients
- Mengandungi khasiat mineral Zinc & 8 vitamin B
- Merangsang pertahanan tubuh
- High Vitamin C utk antioksida
- Menghidrat & menyuburkan tubuh badan supaya sentiasa aktif
- Minuman yg membekal tenaga tambahan

Anak-anak saya terutama yang sulung sangat sukakannya. Kadang mereka bancuh sendiri saja tanpa saya tahu. Benda elok ok saja, ini nak menunjukkan sukanya mereka akan minuman ini dan selalu nak minum.


Bagi anak-anak yang suka minum air gas boleh tukar ganti dengan minuma ini.

Bagi yang nak dapatkan dan berminat nak tahu lebih lanjut boleh lah hubungi saya ya.

No comments:

Post a Comment