Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 2 February 2017

Clearance Stock Tupperware : OT Lovely Pink

Assalamualaikum w.b.t,

Promosi besar-besaran penghabisan stok.
Harga sebenar Tupperware OT LOVELY PINK yang kedap udara RM295 harga pasaran tetapi kini hanya RM200 sahaja. Untuk mereka yang benar-benar serius untuk mahukan produk dan siapa yang dulu buat bayaran akan milikinya.
Hanya 1 set sahaja lagi tau

Jadi hubungi 010-9336935 untuk pembelian segera



Bagi mereka yang tidak tahu kelebihan bekas OT iaitu One touch yang sangat kedap udara ini, ia memang agak mahal berbanding bekas Tupperware yang lain sebab sangat mudah untuk buka dan tutup. Ketahananya yang sangat kedap udara telah diuji dengan masukkan telefon bimbit yang hidup ke dalam OT dan OT itu pula dimasukkan ke dalam akuarium yang ada air. Apabila buat panggilan, telefon tersebut bergegar dan menunjukkan ia masih hidup di dalam OT dengan selamatnya dari dimasuki air atau udara.

Untuk membukanya, hanya perlu tekan ditengah dan angkat penutupnya. Untuk menutupnya pula memadai hanya tekan dengan kuat satu kali di tengah bekas.

Banyak jenama lain yang cuba meniru teknologi ini tetapi ketahanan kedap udara nya tidak menyamai kehebatan produk OT dari Tupperware yang original.

No comments:

Post a Comment