Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 24 January 2017

Clearance Stock Tupperware : Jualan Murah-Murah Saja

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak buat jualan Tupperware penghabisan stok secara besar-besaran. Boleh lihat barangan apa yang ada dan jika berminat boleh terus hubungi saya 010-9336935.


Gambar ehsan google : Tupperware Red Pack

Ada 3 saiz berbeza : Boleh pilih nak beli saiz mana atau 1 set

Let's Party with Big Packer

Green Punch Bowl

Party Set : Punch Bowl and Mug

Fairy Flask RM35 1biji, pm 010-9336935 untuk lebih murah

Freezer mate Essential set :Kegunaan 1 rumah

Freezer Mate segarkan lauk pauk anda

Freezer Mate Essential Set : Keperluan untuk anda



Botol Air 1Liter

Bowl

Modular Mate Hijau

Party Set : Take a lot Set

Party Set : Elegancia Bowl

Party Set : Signature Series
Untuk Party Set memang kebiasaan saya terus jual set RM160, tetapi jika anda mahu beli asing, tidak ada masalah, boleh saja hubungi saya dan saya akan berikan harga yang terbaik untuk anda.

Yang pasti untuk clearance stock dan jualan murah-murah saja Stok Tupperware yang ada.

Sekian dulu.

No comments:

Post a Comment