Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 6 January 2017

Tukar Kad Bank

Assalamualaikum w.b.t,

Sana sini riuh dah jadi fenomena pula isu tukar kad bank kepada yang baru katanya yang ada ciri keselamatan dan boleh gunapakai untuk debit yang mana boleh guna kad untuk beli belah. Saya rileks sahaja sebab dah tukar awal-awal secara online saja untuk kad Maybank. Ingatkan dan selesai. Rupanya kad Bank Islaam pun perlu ditukar. Maka saya dengan langkah segera setelah tahu ke Bank Islam yang berdekatan dan tukar di sana. Masa yang diambil tak lama dalam 20 minit saja, agak cepat walaupun ada beberapa orang yang ada mempunyai tujuan yang sama untuk menukar kad bank yang baru.

Selamat datang kad bank yang baru berwarna hitam 
Selamat tinggal Kad bank yang putih

Pinjam ga,mbar dari google
 Sebenarnya saya jarang menggunkan bank islam memandangkan gaji yang masuk bulan-bulan adalah menggunakan bank Maybank, tetapi sekali sekala saya memang tambah duit ke dalam bank islam terutama dengan niat dan tujuan untuk menyimpan konon-kononnya.

Sekian dulu entri ringkas dari saya
Ada masa saya tambah lagi entri mengenai tukar kad bank, Ada banyak cerita lainnya.

No comments:

Post a Comment